دبیر کل سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی گفت: سازمان تامین اجتماعی از میان 300 روابط عمومی سازمان ها و نهادهای گوناگون، به عنوان برترین سازمان در ارتباط با رسانه ها دست یافت.

هوشمند سفیدی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سمپوزیوم بین المللی متشکل از اساتید و فعالان روابط عمومی است که هشتمین دوره آن با همیاری دبیر خانه شورای اطلاع رسانی دولت، سازمان استاندارد و ... برگزار شد.

وی در بررسی اهداف و برنامه های این سمپوزیوم تصریح کرد: این سمپوزیوم ای چندین بخش تشکیل شده است که کلیت آن برگزاری نشستهای علمی و تخصصی، کارگاه های آموزشی، با موضوعیت های روابط عمومی، استاندارد سازی و حرفه ای گری است.

وی افزود: بالغ بر سیزده هزار اثر و مقاله به دبیر خانه سمپوزیوم ارسال شد که از میان آن، 12 مقاله برگزیده شده که 8 مقاله آن توسط اساتید ایرانی و 4 مقاله دیگر توسط اساتید خارجی و بین المللی ارائه شده که در آینده بصورت کتاب، انتشار پیدا خواهد کرد.

سفیدی در ادامه عنوان کرد: اساتید شرکت کننده در حوزه بین المللی متشکل از کشورهای الجزایر، اسلونی، سوئد و ایتالیا بود که بصورت باشکوهی برگزار شد و در نهایت سازمان تامین اجتماعی از میان 60 روابط عمومی منتخب توسط سمپوزیوم به عنوان برتر در سطح ملی دست یافت./ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار