احمد الحاج علی پژوهشگر سیاسی سوری از پیام روشنگرانه مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج تقدیر کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران  به نقل از پایگاه اینترنتی شبکه العالم،
 احمد الحاج علی در گفتگو با این شبکه تصریح کرد: تبیین امور منطقه از سوی مرجعی بزرگ مانند آیت الله سید علی خامنه ای به معنای قطع مسیر هر گونه جعل یا تفسیر به رای است.
وی افزود: رهبر معظم انقلاب، رهبر همه مسلمانان هستند. بیانات ایشان نه فقط بازگوکننده خواست مسلمانان بلکه بیانگر آرزوهای همه آزادیخواهان جهان است.
به گفته این شخصیت سوری، رهنمودهای مقام معظم رهبری همچنین ماهیت توطئه دشمنان برای ویرانی و انهدام سوریه را مشخص کرد خصوصا که اوضاع سوریه بر اساس فرموده رهبر انقلاب، نوعی انتقام گیری است.
وی با اشاره به این که سوریه از چند دهه قبل در کنار مقاومت، حزب الله، مقاومت فلسطین و عراق ایستاده است، یادآور شد: هدف غرب از کمک به افراد مسلح، معرفی مسلمانان به عنوان ابزار تروریسم و خشونت است.
الحاج علی تصریح کرد: هدف دیگر غرب، سلطه مجدد بر منطقه برای حمایت از رژیم اسراییل به ویژه پس از شکست کاخ سفید در عراق و شکست تل آویو در جنگ ژوئن 2006 لبنان است.
وی افزود: غرب، رژیم صهیونیستی و صهیونیسم جهانی هنوز درک نکرده اند که مقاومت به یک اصل در برابر همه توطئه های استعماری، اسراییلی، اروپایی و آمریکایی در منطقه تبدیل شده است.
برچسب ها: بین الملل ، رهبر ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار