مسؤول کانون فرهنگی- هنری مساجد شهرستان فیروزکوه گفت: توهین به ساحت مقدس پیامبر خاتم (ص) عملی شنیع، غیرانسانی و نابخشودنی است.

ˈقاسم سراجˈ در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارداشت: حرکت وقیحانه مزدوران استکبار جهانی در توهین به بهترین خلایق خداوند که اسوه و الگوی حسنه مسلمانان جهان است، ناشی از نابخردی و کوته نظری دشمنان و هتاکی بزرگ به تمامی بشریت است.

وی گفت: البته همه اینها بهانه است و دشمنان که از اصل اسلام و بیداری اسلامی در هراسند، همواره به دنبال توطئه چینی اند و به خیال خام خود پیروز می شوند.

مسؤول کانون فرهنگی- هنری مساجد شهرستان فیروزکوه افزود: اعتراضات خودجوش مسلمانان در ایران اسلامی و دیگر کشورها که برخاسته از اعتقادات راسخ آنان نسبت به صاحب شریعت اسلام است، بهترین حرکتی بود که می توانست در این راستا به منصه ظهور برسد.

وی تصریح کرد: دشمنان به منظور جلوگیری از وحدت مسلمانان و همچنین آسیب رساندن به اعتقادات و باورهای جوامع اسلامی، به شیوه های مختلفی متوسل می شوند که یکی از آنها جسارت به مقدسات است.

سراج ابراز امیدواری کرد خشم و انزجار مسلمانان و همه آزادیخواهان جهان، تا احقاق حق و محاکمه عاملان و مسببان از این عمل غیرانسانی و زشت ادامه یابد.

شهرستان فیروزکوه دارای 32 کانون فرهنگی و هنری مساجد است./س


برچسب ها: پیامبر ، توهین ، مسلمانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.