خطیب جمعه قم گفت:رهبری محور وحدت و حل اختلاف مسئولان است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، حجت الاسلام والمسلمین سعیدی در خطبه های نماز عید قربان با انتقاد از عمومی شدن اختلاف نظر مسئولین گفت: در نظام مقدس جمهوری اسلامی سازوکارهای مختلفی برای حل این اختلافات وجود دارد و مسئولین باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه گاهی اوقات دشمن از طرق مختلف مسئولان را به کارهایی توصیه می کند که به ضرر ملت و کشور است گفت: پیروی از رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راهکار حل اینگونه اختلافات است و مسئولان باید از هرگونه سخن و بیان موضعی که به ضرر ملت و کشور است پرهیز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین سعیدی با اشاره به پیام حکیمانه رهبری به کنگره عظیم حج توجه بیشتر مردم و مسئولان را به توطئه های خطرناک دشمنان برای انحراف جوانان خواستار شد.

وی با بیان اینکه امروزمسلمانان باید از هرگونه حرکتی که خودزنی محسوب شود خودداری کنند تاکید کرد : در سوریه و بحرین و ترورهای اخیر در لبنان هیچگاه آمریکا و اسرائیل مستقیم وارد نشده اند بلکه در همه این حوادث دشمن با سوء استفاده از افراد فریب خورده و متعصب و با عملیلات های انتحاری، نقشه های خود را عملی می کنند.

خطیب جمعه قم با اشاره به اطاعت حضرت ابراهیم(ع) از فرمان الهی در قربانی کردن فرزندش حضرت اسماعیل(ع) افزود : همه ما باید در انتظار آزمون های سخت باشیم و امیدوارم خداوند ما را در این آزمون ها سربلند کند ./س


برچسب ها: قم ، رهبر ، محور ، حل اختلاف ، مسئولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.