دبير سياسي جامعه اسلامي دانشجويان گفت: رسانه‌اي کردن برخي مسائل فرعي از سوي مسئولان جاي نقد دارد و براي پيشگيري از تکرار آن بهتر است شوراي حل اختلاف وارد شده و اجازه وقوع مجدد چنين مسائلي را ندهد.

محمد پهلوان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، در ارتباط با وجود برخي اختلاف‌ها ميان سران قوا اظهار داشت: با توجه به الگو قرار گرفتن جمهوري اسلامي در فضاي منطقه‌ و موج بيداري اسلامي کشور ما نيازمند يک وحدت است که بايد مورد توجه همه مسئولان قرار گيرد.

اين فعال دانشجويي همکاري و هم‌افزايي مسئولان را عامل اصلي حل مشکلات کشور دانست و تصريح كرد: براي مقابله با تهديدها و موانعي كه دشمن بر سر راه ايران گذاشته، همكاري مسئولان مهم‌ترين به شمار مي‌رود.

وي در ادامه به رسانه‌اي شدن اختلاف ميان سران قوا اشاره داشت و افزود: اين اختلاف‌ها که در يک هفته اخير بروز کرده موجب دلخوري و ناراحتي شده و مردم از مسئولان انتظار رسيدگي به حل مشکلات کشور را دارند و نه اينکه به مسائل جزئي و فرعي در سطح کلان پرداخته شود.

دبير سياسي جامعه اسلامي به نقش شوراي حل اختلاف در اين مسئله تاکيد داشت و گفت: در ابتدا هدف از شکل‌گيري اين شورا اين بود که زماني که قوا از مسير اصلي فاصله گرفتند و مسائل حاشيه‌‌اي بر آنها غالب شد موجبات نزديکي قوا را فراهم کند و در اين مسئله بايد يادآور شد که اختلاف اخير دو قوا آنقدر بزرگ و عميق نيست که شوراي حل اختلاف به شكل رسانه‌اي خود را در اين مسئله دخيل کند.

وي نقش شوراي حل اختلاف را در پيشگيري از بروز مجدد اين نوع اختلاف‌ها دانست و بيان داشت: رسانه‌اي کردن برخي مسائل فرعي از سوي مسئولان جاي نقد دارد و براي پيشگيري از تکرار آن بهتر است شوراي حل اختلاف وارد شده و اجازه وقوع مجدد چنين مسائلي را ندهد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اختلاف ، قوا ، مستقل ، دانشجویی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار