دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار با بيان اينكه هم‌اكنون در جامعه با مشكلات مهم‌تر از ورود به بحث انتخابات مواجه هستيم، گفت: بايد تمام تلاش افراد بر اين باشد كه فضاي جامعه را آرام كنند چرا كه مشكلات اقتصادي از مهم‌ترين مسائلي است كه نياز به رسيدگي دارد.

احمد كريمي‌اصفهاني در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با تأكيد بر اين مطلب كه صحبت‌هاي اخير برخي اصلاح‌طلبان مصداق ورود زودهنگام به بحث انتخابات است، گفت: طبق فرمايش مقام معظم رهبري،‌ بهتر است افراد از ورود زودهنگام به انتخابات بپرهيزند.

دبيركل جامعه اسلامي اصناف و بازار در ادامه با بيان اين مطلب كه هم اكنون در جامعه با مشكلات مهم‌تر از ورود به بحث انتخابات مواجه هستيم، گفت: در حال حاضر بايد تمام تلاش افراد بر اين باشد كه فضاي جامعه را آرام كنند چرا كه مشكلات اقتصادي از مهم‌ترين مسائلي است كه نياز به رسيدگي دارد.

وي در پايان با اشاره به اين نكته كه تجارب گذشته نيز به ما نشان داده است كه براي رسيدن به اهداف آينده بايد به موقع وارد شد،‌ خاطرنشان كرد: مطالبات مردم در حال حاضر انتخابات نيست، پس بهتر است اظهار نظرات و خواسته‌هاي انتخاباتي خود را زماني ديگر بيان كنند تا نتيجه عكس نگيرند.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار