مهاجم تیم فوتبال صبای قم از این که هواداران تیم سابق خود آلومینیوم وی را مورد تشویق قرار داد اظهار رضایت و شادمانی کرد و بیان داشت از هواداران تیم آلومینیوم بسیار سپاسگزار هستم.

بهمن طهماسبی مهاجم تیم فوتبال صبای قم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: دو تیم صبا و آلومینیوم هرمزگان بازی پایاپایی را به نمایش گذاشتند و با توجه به این که تیم آلومینیوم در خانه بازی می کرد شرایط آنها به مراتب مناسب تر از تیم صبا بود به هر حال موفق شدیم علی رغم سختی بازی سه امتیاز دیدار را کسب کنیم.

وی ادامه داد: از زمان حضور صمد مرفاوی در تیم 4 بازی انجام دادیم  از این تعداد بازی در 3 بازی آن مصدوم بودم و شرایط برای ارائه و حضور در تیم فراهم نبود و فقط مقابل آلومینیوم شرایط انجام بازی را داشتم اما مربیان صلاح دیدند در این دیدار نیز استراحت کنم.

طهماسبی تصریح کرد: از لحاظ شخصی از انگیزه کافی برای انجام دیدار مقابل آلومینیوم برخوردار بودم و تمایل شدید به حضور مقابل هم تیمی های سابقم داشتم که این گونه نشد و از روی نیمکت شاهد دیدار بودم.

مهاجم صبا افزود: هواداران تیم آلومینیوم در این دیدار علی رغم این که بر روی نیمکت تیم مقابل نشسته بودم به شدت من را مورد تشویق و لطف خودشان قرار دادند که موجبات خوشحالی من را به شدت فراهم کرد و از آنها بسیار سپاسگزارم هستم .

طهماسبی افزود: امیدوارم شرایط برای حضور دوباره ام در تیم آلومینیوم فراهم شود و پاسخ تشویق و حمایت هواداران تیم را بازی های خوب دهم اما هم اکنون بازیکن تیم صبای قم هستم و به تمام تمرکزم موفقیت صبا می باشد.

وی ادامه داد: تیم ما در هفته چهاردهمین مقابل تیم فولاد صف آرایی می کند و از امروز شنبه تمرینات خود را برای مصاف با این تیم جوان شروع می کنیم و امیدوار هستم سه امتیاز خانگی را کسب کنیم./آق

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار