معاون نظارت بر بهره برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از بهره برداری مرحله اضطراری تصفیه خانه آب گلپایگان تا آذر امسال خبر داد .

به گزارش  خبرنگار  باشگاه خبرنگاران اصفهان حمیدرضا تشیعی در بازدید از طرح آبرسانی گلپایگان اظهار کرد: این طرح از جمله طرح های مهرماندگار است که با وجود محدودیت منابع مالی با تزریق اعتبارات داخلی شرکت آبفای استان اصفهان به پیشرفت فیزیکی 50 تا 60 درصدی رسیده است.

وی افزود: در زمان کلنگ زنی احداث تصفیه خانه آب گلپایگان بر اجرای هرچه سریع تر مرحله اضطراری این تصفیه خانه تاکید شد و انتظار می رود در آذر سال جاری این مرحله به بهره برداری برسد.

وی گفت: با افتتاح مرحله اضطراری این تصفیه خانه یک سوم آب شرب گلپایگان از سرشاخه های دز تامین می شود که این امر تاثیر بسزایی بر افزایش کیفی آب شرب این منطقه دارد.

تشیعی برخورداری از آب شرب با کیفیت را یکی از دغدغه های مردم گلپایگان دانست و تاکید کرد: سالهاست که مردم گلپایگان خواستار آب شرب با کیفیت هستند و با اجرای این طرح آب شرب با کیفیت عالی در اختیار آنها قرار می گیرد.

وی گفت: اکنون نیز آب شرب منطقه گلپایگان از نظر کیفی مطابق با استانداردهای تعریف شده است.

وی پیشرفت فیزیکی اجرای طرح های بخش آب و فاضلاب را در استان اصفهان قابل تقدیر دانست.
هاشم امینی، مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان نیز درباره اجرای تصفیه خانه آب گلپایگان گفت: برای اجرای این طرح 220 میلیارد ريال اعتبار درنظر گرفته شده که حدود 110 میلیارد ريال آن تخصیص داده شده است/س

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.