يك كارشناس سياست خارجي گفت: زماني كه آمریکا و غرب اقدام به خروج منافقین از ليست سازمان‌هاي تروريستي كردند به حزب‌الله براي قرار گرفتن در اين ليست هشدار داند و تمامی این موارد نشانگر سیاست دوگانه آمریکا و غرب است.

حسين معين‌آبادي در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سياست‌هاي دوگانه آمریکا و غرب، تصريح کرد:‌ آمریکا با خروج گروه‌ها و سازمان‌ها از ليست سازمان‌هاي تروريستي، سیاست‌های دوگانه خود را به افکار عمومی نشان داد.

وی با اشاره به خروج منافقين از ليست گروه‌هاي تروريستي، ادامه داد: زماني كه آمریکا و غربي‌ها اقدام به خروج نام منافقين از ليست تروريست‌ها كردند به حزب‌الله براي قرار گرفتن در اين ليست هشدار دادند و تمامی این موارد نشانگر سیاست دوگانه آمریکا و غرب است.

اين كارشناس سياست خارجي در پايان با بیان این‌که آمریکا و رژیم صهیونیستی سعی دارند با تروریست خواندن حزب‌الله بر آنها فشار وارد کنند، یادآور شد:‌ آمریکا و لابي صهيونيستي از تأثیر جمهوری اسلامی ایران بر کشورهای منطقه هراس دارند، بنابراین در راستاي كاهش نفوذ ايران از هیچ تلاشی فروگذار نیستند و این اظهارات دروغین نیز بر همین اساس مطرح می‌‌‌شود.

انتهای پیام/ش3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار