مديرعامل باشگاه فرهنگي ورزشي شهرداري اروميه از انصراف حضور اين تيم در ليگ برتر بانوان خبر داد.

رسول اصغرزاده در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما در ابتداي سال رديف بودجه باشگاه را مشخص کرده بوديم، با  توجه به اين موضوع تيمداري در واليبال بانوان را در بودجه امسال باشگاه مشخص نکرده بوديم.

وي گفت: در آئين نامه فدراسيون واليبال عنوان شده که تيم هاي حاضر در ليگ برتر مردان ملزم به تيمداري در بخش بانوان نيز هستند، اين اساسنامه زماني براي ما ابلاغ شد که ما بودجه ساليانه خود را مشخص کرده بوديم. به دليل آنکه هزينه هاي حضور در ليگ برتر بانوان براي ما غير قابل تامين بود. از حضور درمسابقات امسال صرف نظر کرديم.

وي خاطرنشان کرد: شهرداري يک نهاد عمومي است و تمامي هزينه ها بايد بر اساس بودجه تعيين شده پيش برود و نمي توانيم خارج از قوانين و بودجه مشخص شده هزينه و برنامه ريزي کنيم.

وي در خصوص وضعيت تيم شهرداري اروميه درليگ برتر مردان گفت: ما تا کنون در 2 بازي هفته نخست ليگ برتر مردان به نتيجه برد دست پيدا نکرده ايم، اما اين 2 بازي به هيچ عنوان ملاک قضاوت صحيح از چگونگي حضور ارومي ها در ليگ برتر نيست.

وي تصريح کرد: به طور قطع تيم واليبال شهرداري اروميه يکي از قدرت هاي اصلي رقابت هاي ليگ برتر امسال محسوب خواهد شد. يکي از دلايل اصلي عدم هماهنگي قطعي و صددرصد در تيم ها تاخير در پيوستن ملي پوشان به تيم بود.

وي گفت: ملي پوشان که مهره هاي کليدي و اصلي تيم ما را تشکيل مي دهند به دليل همراهي با تيم ملي 2 هفته پيش از شروع مسابقات به تيم پيوستند اين حضور در شرايطي بود که آن ها در عرصه ملي رويدادهاي بزرگ و سنگيني مثل انتخابي المپيک، انتخابي ليگ جهاني و کاپ آسيا را پشت سر گذاشته بودند. با اين وجود در بازي هفته دوم مقابل حماسه آمل شاهد يک ديدار حرفه اي بوديم که سطح اين بازي فراتر از واليبال قاره آسيا بود به طور قطع در هفته هاي آينده با همت و همدلي بازيکنان نتايج بهتري رت کسب خواهيم کرد./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار