فیلم ‌‌های منتشر شده از این بیمارستان نشان می‌ دهد که چگونه پرستاران به بیماران آسیب‌ پذیر خود صدمه می ‌زدند و آنها را بطور وحشیانه ‌ای شکنجه می‌ کردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، پلیس انگلستان خبر از دستگیری 11 پرستار بیمارآزار در بیمارستان خصوصی وینتر بورنه در بریستول دادهو اعلام کرده که این بیمارستان در حال حاضر به خاطر رفتار وحشیانه پرستارانش تعطیل شده است.

فیلم ‌‌های منتشر شده از این بیمارستان نشان می‌ دهد که چگونه پرستاران به بیماران آسیب‌ پذیر خود صدمه می ‌زدند و آنها را بطور وحشیانه ‌ای شکنجه می‌ کردند. در فیلم‌‌های ضبط شده دیده می ‌شود که چگونه بیماران با وحشیگری روی زمین کشیده می ‌شوند و با آنها رفتاری توأم با آزار و بی‌ رحمی انجام می‌ گیرد.



بنا بر اعلام پلیس، 11 تن از پرستاران و کارکنان اين بیمارستان به اتهام 38 فقره بدرفتاری با بیمارانی که مشکلات یادگیری داشته و نیازمند مراقبت‌‌های ویژه هستند دستگیر شده‌ اند. تمامی پرستاران در دادگاه به رفتار نفرت ‌انگیز خود اعتراف کرده ‌اند.

سردسته پرستاران مردی به نام «وین راجرز» است که به 2 سال زندان محکوم شد. متهم دیگر به نام آلسیون داو 25 ساله که به شکل سادیستی دو بیمار را درون اتاق تاریکی قرار داده بود به 20 ماه زندان محکوم شده و هر یک از پرستاران دیگر هم به چند ماه حبس محکوم شده‌ اند.



آنطور که رسانه ها گزارش داده اند بسیاری از خانواده‌‌های قربانیان حادثه در خارج دادگاه ایستاده بودند و گریه می ‌کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار