رییس فدراسیون تنیس روی میز ایران گفت: با اجباری شدن ورزش تنیس روی میز در مدارس سالانه یك میلیون ورزشكار به جمع ورزشكاران این رشته افزوده می شود

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ؛ 'محمد زارع پور اشكوری' در سمنان افزود: از سال تحصیلی جاری ورزش تنیس روی میز برای دانش آموزان كلاس پنجم ابتدایی اجباری شده است.

وی گفت: امسال پس از دو سال پیگیری طرح پایه پنجم دبستان تصویب و اجباری شد و از اول مهرماه در سراسر كشور آموزش این رشته اجرایی شده است.

وی گفت: با تعامل بسیار خوبی كه با آموزش و پرورش وجود دارد امكانات مورد نیاز و آموزش مربیان اموزش و پرورش با هماهنگی این وزارت خانه انجام شده است.

وی در خصوص برنامه های این فدراسیون برای افزایش شمار ورزشكارانی نظیر نوشاد عالمیان اظهار داشت: علاوه بر توسعه این ورزش در مدارس، اردوهای استعدادیابی در رده های خردسالان و نونهالان برپا شده تا ظرف چهار پنج سال آینده ورزشكاران خوبی همانند نوشاد در كشور تربیت كنیم.

رییس فدراسیون تنیس روی میز گفت: شمار ورزشكاران این رشته از حدود هشت هزار و 600 ورزشكار در پایان سال 88 به 51 هزار نفر ورزشكار بیمه شده در پایان سال 90 رسیده و در دوسال شاهد رشد بسیار خوبی در این رشته بوده ایم./س
برچسب ها: سالانه ، یک میلیون ، تنیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.