منوچهر مقصودی گفت: در حال حاضر تا مشخص شدن وضعیت سرمربی تیم ملی بزرگ سالان قرار است غلامرضا کریمی به عنوان مربی به ملی پوشان تمرین بدهد تا سرمربی اوکراینی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده بگیرد.

 منوچهر مقصودی  نائب رئیس  فدراسیون بوکس و مدیر تیم های ملی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود:  به منظور حضور موفق تر و هر چه آماده تر مشت زنانمان در مسابقات آسیایی اینچیون و المپیک برزیل  برنامه های بلند مدت و مستمری را برای ملی پوشان بزرگ سال کشورمان در نظر گرفته ایم و اردوهای تمرینی ملی پوشان منتخب را از هفته آینده  یکشنبه 14  آبان ماه با حضور اعضای جدید کادر فنی آغاز خواهیم کرد.
وی افزود:  تا زمان حضور سرمربی اوکراینی در ایران  با توجه به سوابق غلامرضا کریمی را به عنوان هدیات گر تیم ملی  بزرگ سالان منتخب کردیم و چهار مربی را در کنار این مربی با سابقه کشورمان برای تمرین ملی پوشان  قرار دادیم.
مدیر تیم های ملی بوکس کشورمان در ادامه اظهار داشت:  کریمی تنها مربی تیم ملی  بوکس کشورمان است وی حکم سرمربیگری  نداریم و در نظر داریم هر چه سریعتر مربی اوکراینی شش دانگ برای مشت زنانمان استخدام کنیم.
 وی ادامه داد: در حال حاضر تنها مشکل مان برای جذب سرمربی خارجی قیمت ارز است چرا که بودجه فدراسیون هم اکنون به اندازه ای نیست که بتوانیم یک سرمربی بسیار عالی  اوکراینی در اختیار بگیریم.
مقصودی در خصوص  حضور 4 المپیکی  کشورمان  در اردوهای تیم ملی اظهار داشت:  اگر چه عدم حضور ملی شوشان المپیکی کشورمان در مسابقات قهرمانی کشوری  خوزستان  بوده است اما این دلیلی نمی شودکه  آنان به راحتی پیراهن تیم ملی بزرگ سالان را بپوشند 4 المپیکی  کشورمان در اردوهای بعدی تیم ملی  فراخوانده می شوند.
 تا با مبارزه با دیگر ملی پوشان  حاضر دراردوی  تیم ملی مورد ا رزیابی  قرار بگیرند و درصورت برگزاری مقابل این مشت زنان در اردوی تیم ملی  حضور یابند چرا که معتقدم مشت زنانمان لیاقت ملی پوش شدن را دارند .
نایب رئیس فدراسیون بوکس  در خصوص ملی پوشان جوان کشورمان خاطر نشان کرد: تیم ملی جوانان کشورمان برای  حضور در مسابقات  جهانی بوکس که اواخر آذر ماه در ارمنستان برگزار می گردد بطور مستمر و مداوم تمرین می کنند و خوشبختانه پسران مشت زن کشورمان در آمادگی کامل جسمانی به  سر می برند.
 وی افزود:  با توجه به نظر  مسئولان  و کادر فنی برای حضور  در این مسابقات در تمامی اوزان ا عزام خواهیم داشت و در حال  حاضر نیز به دنبال  روادید آنها برای خروج از کشور  هستیم.
 وی در خصوص سطح مسابقات جهانی بوکس  اظهار داشت:به طور حتم مسابقات جهانی بوکس سطح کیفی  و کمی بالایی دارد چرا که از تمامی دنیا مشت زنان قدر اعزام خواهند شد/./آق
برچسب ها: منوچهر ، اردوهای ، بوکس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار