سرپرست فرمانداری خلخال گفت: نخستین همایش ملی سرمایه گذاری منطقه جنوب استان در خلخال دستاوردهای خوب و مهمی برای این شهرستان به دنبال داشت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ هوشنگ محمدی افزود: اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف گردشگری ، كشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت از نتایج بسیار خوب این همایش برای شهرستان خلخال است.

وی ایجاد امنیت اقتصادی برای سرمایه گذاران ، بهره گیری مطلوب از استعدادهای خلخال و مساعد كردن فضای كسب و كار را ضروری دانست و گفت: هم اكنون دور نمای خوبی در مسیر توسعه یافتگی بویژه در مناطق جنوب استان اردبیل ترسیم شده است.

محمدی افزود: همایش ملی فرصت های سرمایه گذاری خلخال و كوثر كه در نوع خود برای اولین بار در استان و شاید در نوع خود در سطح كشور بی نظیر بود به همت جدی و پیگیری نماینده خلخال و كوثر در مجلس محقق شد.

سرپرست فرمانداری خلخال همچنین گفت: این همایش فرصتی برای معرفی توانمندی های این شهرستان و ترغیب علاقمندان و سرمایه گذاران بخش خصوصی برای سرمایه گذاری و ایجاد فرصت های اشتغال و كار برای نیروی جوان و جویای كار منطقه در سال تولید ملی و حمایت از كار وسرمایه ایرانی در مسیر تحقق خواسته مقام معظم رهبری بود.

محمدی افزود: خلخال دارای استعدادهای خدادادی فراوانی است كه پهنه جنگلی وسیع ، چشمه های آب معدنی متعدد ، قابلیت های معدنی بالقوه ، جاذبه های زیبای طبیعی ، كشاورزی ارگانیك ، محصولات متنوع باغی ، صنایع دستی و صنعت چوب از جمله آنها است.

وی گفت: تنوع آب و هوایی در كنار پوشش جنگلی مناسب و وجود جاذبه های گردشگری و طبیعی خلخال را در امر سرمایه گذاری در زمینه گردشگری متمایز از سایر مناطق كرده كه چشمه پرآب ازناو ، تفرجگاه اندبیل و بهشت گمشده ایران از جمله این مناطق زیبای گردشگری خلخال است كه با همراهی بخش خصوصی می تواند به یكی از مناطق پدیده گردشگری كشور تبدیل شود.

محمدی در ادامه افزود: در سال های اخیر بویژه در زمان خدمات دولت نهم و دهم در بخش احداث راههای ارتباطی جدید در شهرستان خلخال اقدامات بسیار خوبی انجام شده و هم اكنون چند طرح راه اصلی ارتباطی مهم در حال اجرا است./س

برچسب ها: خلخال ، همایش ، ملی ، سرمایه ، گذاری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.