معاون فنی و عمران منطقه 4 گفت:‌ اداره فنی و عمران ناحیه 8 در راستای یک طرح فوریتی،‌ به منظور ارتقای ایمنی معابر و رفاه حال شهروندان سطح محدوده، اقدام به بهسازی و لکه گیری آسفالت معابر محله حکیمیه کرد.

بهمن محبوبی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: به منظور ارتقای منظر شهری و ایمنی معابر و تردد آسان شهروندان، اداره فنی و عمران ناحیه 8 با پخش بیش از 15 تن آسفالت اقدام به بهسازی و لکه گیری هندسی تسطیح؟ اطراف دریچه های خیابان شهید ناهیدی، بلوار شهید بابائیان،‌ بلوار شهید فجر، خیابان بهار و بهشت کرد.
معاون فنی و عمران منطقه 4 ادامه داد:‌ به منظور ارتقای ایمنی سطح معابر و سلامت شهر،‌ اداره فنی ناحیه 8، اقدام به نصب 8 استوانه در بلوار شهید فجر و شهید بابائیان کرد.
محبوبی تصریح کرد: به منظور هدایت آبهای سطحی، اداره فنی و عمرانی ناحیه 5 اقدام به احداث نهر؟ در ضلع جنوب خیابان رسالت تقاطع 119 به طول 12 متر کرد.
در ادامه مهدی مسیبی شهردار ناحیه 2 منطقه 4 اظهار داشت: به مظور تردد آسان شهروندان،‌اداره فنی و عمران ناحیه 2 اقدام به نصب مانع ترافیکی در خیابان بوعلی تقاطع خیابان طاهرخانی کرد.
مسیبی خاطر نشان کرد:‌ به منظور رفاه حال شهروندان، پیاده روهای ضلع جنوب بزرگراه رسالت از خیابان شهید احمدی تا بوستان تابان به مساحت 3600 مترمربع به همت اداره فنی و عمران ناحیه 2 ترمیم و بازسازی شد که در این راستا بهسازی سایر پیاده روهای بزرگراه رسالت در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد./ف
برچسب ها: آسفالت ، معابر ، حکیمیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار