عضو جامعه روحانيت مبارز گفت: با بصيرت رهبر معظم انقلاب و درايت مردم، طرح براندازي با شكست مواجه شد اما همواره بايد مراقب بود چراكه اين گونه صحبت‌ها زنگ خطر و هشداري براي انتخابات آتي است.

حجت الاسلام ابراهيمي عضو جامعه روحانيت مبارز در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران در واكنش به افشاگري يكي از چهره‌هاي اصلاح‌طلب از اهداف اين جريان مبني بر اينكه "به بن‌بست رسيدن اصلاح طلبي خواه يا ناخواه منجر به براندازي نظام مي‌شود"  اظهار داشت: از آنجائيكه بهانه تقلب در انتخابات 88 به قصد براندازي نظام با برنامه‌اي از پيش تعيين شده طراحي شده بود، مي‌توان گفت متاسفانه اين قبيل گفتارها يكبار به صورت عملي در كشور پياده شده است.
 
وي با اشاره به هوشياري و آگاهي مردم دراينباره تصريح كرد: با بصيرت رهبر معظم انقلاب و درايت مردم، طرح براندازي با شكست مواجه شد اما همواره بايد مراقب بود چراكه اين گونه صحبت‌ها زنگ خطر و هشداري براي انتخابات آتي است.

ابراهيمي با بيان اين مطلب كه انتخابات شوراها و رياست جمهوري در سال 92 از حساسيت بالايي برخوردار است، گفت: اين احتمال وجود دارد كه فتنه گران 88 دوباره بخواهند در انتخابات 92 با شيوه جديدي ايجاد توطئه در كشور كنند.

عضو شوراي مركزي جامعه روحانيت مبارز خاطرنشان كرد: اين افراد با كانديدا شدن خواهان فراهم كردن زمينه براي سال آينده هستند و از آنجائيكه توسط شوراي نگهبان رد صلاحيت مي‌شوند ممكن است مجدد فتنه به راه بياندازند، بنابراين نبايد نسبت به انتخابات بي تفاوت بود.

انتهاي پيام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار