توفان سندي دهها پرواز بين کشورهاي برزيل، کلمبيا و آمريکا را متوقف کرده است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شين هوا، تندباد سندي دهها پرواز بين کشورهاي برزيل، کلمبيا و امريکا  را متوقف کرده است.
مقامات برزيلي دوشنبه اعلام کردند شرکت هواپيمايي تام برزيل، لغو هفت پرواز را از مبدا ريو و سائوپائولو به نيويورک که براي روزهاي يکشنبه و دوشنبه در نظر گرفته شده بود، تأييد کرد.
اين منبع افزود سه پرواز ديگر که براي روز سه شنبه در نظر گرفته شده است، قرار است لغو شود.
پرواز هاي داخلي در مناطق توفاني و پرواز هاي بين المللي به مقصد سواحل شمال شرق آمريکا از زمره اين پروازهاي لغو شده هستند که باعث سردرگمي مسافران شده است.
علاوه بر مسافرت هاي هوايي، سفرهاي جاده اي، ريلي و دريايي نيز لغو شده است.
تنها در نيويورک هفت پل بزرگ اين شهر به دليل تدابير ايمني بسته شد.در ديگر پل هاي شهر نيويورک نيز محدوديت هاي عبور و مرور اعمال شده است.
علاوه بر نيويورک در نيوجرسي نيز شاهراه هاي زميني به دليل هشدار به بروز سيل بسته شده است.خطوط هوايي کوپا پروازها به مقصد نيويورک و واشنگتن دي سي را تا روز سه شنبه به حال تعليق درآورده است. شرکت هواپيمايي کلمبيا - آويانس - نيز دست به اقدام مشابهي زده است.
شرکت هاي هواپيمايي يونايتد و دلتا هشدار دادند پروازها به چندين شهر در سواحل شرقي امريکا به علت اين تندباد احتمالا لغو خواهد شد. پروازهايي از مبدا نيويورک و واشنگتن به مقصد بوگوتا پايتخت کلمبيا هم لغو شدند.
تندباد سندي دهمين توفان شديد طي امسال است که سواحل شرقي ايالات متحده را تحت تأثير قرار داده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار