سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی اظهارکرد: با جودوکاران بومی استان در رقابت های لیگ برتر کشور حضور خواهیم داشت.

اصغر آهنی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد گفت: با توجه به اعلام فدراسیون جودو و کوراش، مراسم قرعه کشی تیم ها در لیگ برتر کشور روز 16 آبان در تهران برگزار می شود و با مشخص شدن حریفان مسابقات در آذرماه آغاز خواهد شد.

وی افزود: از حدود یک هفته قبل تمرینات تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) به صورت روزانه در سالن نیروی انتظامی مشهد آغاز شده است.

سرمربی تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) خراسان رضوی با اشاره به اینکه برای حضور در لیگ برتر کشور از نیروهای با استعداد بومی در ترکیب تیم استفاده خواهد شد، اظهار داشت: در حال حاضر حدود 90 درصد تیم بسته شده است و تا قبل از قرعه کشی لیگ، فهرست نهایی مشخص می شود.

آهنی ضمن اشاره به کسب مقام نائب قهرمانی این تیم در لیگ برتر جودو کشور با اختلاف ناچیز از تیم اول در سال 1389، گفت: سال گذشته در لیگ برتر حضور نداشتیم اما امسال با همت و توجه مسوولان ناجا مجددا به عنوان تنها نماینده خراسان رضوی با انگیزه قهرمانی در لیگ برتر جودو کشور شرکت خواهیم کرد.

وی در پایان از مسوولان اداره کل ورزش و جوانان و هیات جودو و کوراش استان خواست تا از تیم جودو پاس ثامن الحجج(ع) در لیگ برتر حمایت کنند تا نتیجه قابل قبول و در شان جودوی خراسان رضوی بدست آورند.

برچسب ها: جودو ، مشهد ، خراسان رضوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.