شادالویی با اشاره به ثبت 34 هزار تماس در سامانه 137 گفت: ناحیه 3 منطقه 8 بیشترین تعداد پیام را از سوی بیشترین رتبه رضایتمندی مربوط به منطقه را در نیمه نخست به نام خود ثبت کرده است.
وی افزود: سامانه 137 پل ارتباطی شهروندان با شهردار است و در تلاش هستیم تا با همکاری بیشتر سطح خدمات رسانی این سامانه به شهروندان منطقه 8 نسبت به قبل را افزایش دهیم.
وی خاطر نشان کرد: توجه به اطلاع رسانی، آموزش همگانی و مشارکت به عنوان سه رکن اساسی، جلب مشارکت شهروندان، تولید محتوا و فرهنگ سازی جهت آشنایی هر چه بیشتر شهروندان و مشارکت در مدیریت شهری بخشی از رویکردهای مهم مرکز سامانه 137 است./ز