سرهنگ گلستانيان، از دستگيري يک سارق خبر داد و گفت:" اين متهم با پوشش زنانه اقدام به سرقت از کيف خانم در فروشگاه هاي و مراکز خريد مي کرد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پلس،سرهنگ محمد گلستانيان، رييس کلانتري 164 قائم، در تشريح خبر فوق گفت:" روز گذشته يکي از ماموران گشت هاي انتظامي اين کلانتري هنگام گشتزني در محدوده استحفاظي خود متوجه رفتارهاي يک زن مشکوک در يکي از مراکز خريد اين محدوده شده و براي تحقيقات دراين زمينه وي را زير نظر گرفته و تعقيب مي کند. 
وي افزود:" اين فرد مشکوک به محض اينکه متوجه شد از سوي ماموران تحت نظر است سعي کرد با استفاده از شلوغي مرکز خريد مذکور از درهاي فرعي آن متواري شود که با سرعت عمل ماموران و تيزهوشي آنها موفق نشده و با هماهنگي هاي انجام شده بازداشت شد اما در هنگام بازداشت ماموران دريافتند که اين فرد مشکوک زن نيست بلکه مردي است که با پوشش زنانه در محل هاي پر جمعيت و مراکز خريد اقدام به سرقت مي کند.
سرهنگ گلستانيان، عنوان داشت:" متهم به همراه گشت انتظامي به کلانتري منتقل شده و تحت بازجويي قرار گرفت که طي آن به جرم خود مبني بر سرقت از زنان در محل هاي پر تردد و مراکز خريد، اعتراف و عنوان داشت که با پوشيدن لباس هاي زنانه و استفاده از چادر در ميان زناني که اقدام به خريد مي کردند رفته از آنها سرقت مي کرده است.
وي تصريح کرد:" با اعتراف متهم، وسايل همراه وي مورد بازرسي قرار گرفت که طي آن 410 هزار تومان وجه نقد، چند عدد کارت عابر بانک، مقداري طلا وجواهرآلات، تعدادي مدارک شناسايي و دسته چک کشف شد که به همراه متهم به پايگاه يکم پليس آگاهي تهران بزرگ منتقل شد./ف
برچسب ها: سارق ، طلا ، جواهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار