پنجمين نشست هيئت‌های دانشجويی سراسر كشور از 17 تا 19 آبان‌ماه، به همت نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار می‌شود.

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، پنجمين نشست هيئت‌های دانشجويی سراسر كشور از 17 تا 19 آبان‌ماه، به همت نهاد نمايندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها در مسجد كرامت مشهد مقدس برگزار می‌شود.

آئين افتتاحيه اين نشست با سخنرانی حجت‌الاسلام‌والمسلمين سيد مجيد قريشی، آغاز می‌شود و در اين روز دانشجويان شركت‌كننده در چهار كارگاه با سخنرانی و حضور حجج الاسلام داود رنجبران، وافی، سيدعلی طاهری و شهاب شركت می‌كنند.

بنابر اين گزارش، اين كارگاه‌ها با عناوين «كتاب‌شناسی عاشورا»، «آئين هيئت‌داری»، «جايگاه و اهميت عزاداری» و «امام شناسی» برای دانشجويان برگزار می‌شود‌.

كميسيون‌هايی با عناوين «مديريت استراتژيك و توسعه‌ و تببين انديشه‌های امام و رهبری»، «نقش هيئت‌ها در شرايط فرهنگی ــ سياسی موجود در جامعه»، «اهميت و نحوه استفاده از ابزار و فضای رسانه‌ای در هيئت‌ها» و «ويژگی‌های يك مداح» نيز طی روز 18 آبان‌ماه، توسط مهدی بلوكات، اسماعيل عجم، مهدی مبينی‌پور، عباس شيراوژن و حجج اسلام علی رحمانی و عليرضا حيدرزاده برای دانشجويان برگزار می‌شود.

يادآور می‌شود، مراسم اختتاميه اين نشست 19 آبان‌ماه، با سخنرانی حجج الاسلام محمد محمديان، عليرضا مستشاری و عليرضا پناهيان اجرا می‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار