معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت:جوسازی های صورت گرفته علیه استقلال کار بی اساسی است

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی باشگاه استقلال،علی امیری پیرامون مطلب منتشرشده درباره اینکه کمپ استقلال به وزارت ورزش و جوانان تعلق دارد اظهار داشت:آیا کسی مدعی شد که کمپ ملک شخصی اش است ؟همه می دانیم دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به وزارت ورزش و جوانان تعلق دارند و در این مساله سرمویی تردید نیست.جوسازی های صورت گرفته کار بی اساسی است.
وی ادامه داد:متاسفانه در روزی که استقلال به صدر رسید،می خواهند برای این تیم مردمی حاشیه سازی کنند اما باید بدانند نام استقلال و این باشگاه آن قدر بزرگ هست که پای به حواشی موردنظر برخی آقایان نگذارد.
 معاون ورزشی استقلال تاکید کرد:کارنامه مدیرعامل استقلال روشن است و این را من بهتر است نگویم تا سو تعبری به وجود نیاید اما مراجعه به آمار و کتاب تاریخ استقلال،این مساله را ثابت می کند.البته تیم مدیریتی و فنی امروز استقلال آن قدر قوی هست که در برابر این ضربات کمترین آسیبی نبیند.
وی ادامه داد:همواره با رسانه ها و از جمله خبرگزاری فارس،ارتباط خوبی داشتیم اما نیاید به دلیل اینکه مدیرعامل یک باشگاه یا مسولی دیگر از آن باشگاه به این دلیل که صلاح ندانسته در مقطعی،مصاحبه ای انجام دهد قصد تلافی داشته باشیم و بخواهیم انتقام بگیریم.
امیری افزود:همیشه با فارس تعامل خوبی داشتیم و کار به جایی رسیده بود که برخی می گفتند فارس تمام اخباراستقلال را پوشش می دهد اما این رفتار به هیچ وجه پسندیده نیست و باشگاه در حال پیگیری اتهامات است./با  
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار