تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی امروز توانستند با غلبه بر تیم ملی تایلند جواز صعود به پیکارهای جهانی 2013 مکزیک را به خود اختصاص دهند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در دیدار مرحله یک چهارم نهایی امروز توانستند با غلبه بر تیم ملی تایلند جواز صعود به پیکارهای جهانی 2013 مکزیک را به دست آورند.

ملي پوشان کشورمان اين ديدار را در ست اول با حساب 25 بر 11 و در ست دوم با حساب 25 بر 21 به برتري رسيدند،  نوجوانان والیبالیست کشورمان ست سوم را نیز با شروع طوفانی خود 25 بر23 به پایان رساندند و در جمع 4 تیم برتر قاره آسیا برای حضور در مسابقات نوجوانان جهان در سال 2013 که در کشور مکزیک برگزار می شود قرار گرفتند.



لازم به ذکر است تيم کره جنوبي در بازي قبل موفق شد ضمن حضور در نيمه نهائي جواز حضور در مسابقات جهاني را بدست آورد.

تیم های کره جنوبی و هند در نخستین بازی هشت تیم برتر در مرحله یک چهارم نهایی از ساعت 13 امروز چهارشنبه به مصاف هم رفتند که کره جنوبی در یک دیدار دو ساعت و 1 دقیقه ای به پیروزی رسید.

ملی پوشان نوجوان هندی که در ست های اول و دوم با امتیازهای 25 بر 21 و 25 بر 15 مغلوب کره شده بودند در ست های سوم و چهارم با امتیازهای 25 بر18  25 بر 22 به پیروزی رسیدند تا بازی به ست حساس پنجم کشیده شود.

در ست پنجم کره جنوبی برای پیروزی بر هند تلاش زیادی کرد تا در امتیاز 21 موفق به شکست هند با امتیاز 19 شد و به عنوان نخستین تیم برتر این رقابت ها راهی مرحله نیمه نهایی شد.



نشست خبری پس از بازی

مظفری: راحت تر بازیها را دنبال میکنیم

ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان ایران گفت: خدا را شکر میکننم که زحمات یک سال و شش ماهه ما و بازیکنان و مسئولان ثبت شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران حاضر در محل: ایرج مظفری سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در نشست مطبوعاتی برگزار شده پس از پایان این دیدار اظهار داشت: دیدار با تایلند برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بود ما روی پاسور این تیم حساسیت بسیار زیادی داشتیم. که خوشبختانه موفق به مهار کردن وی شدیم.

وی تصریح کرد: این مرحله که به نام یک چهارم نهایی معروف است و از نظر من پلی اف نام دارد و مرحله بد و سختی است زیرا من در کل دیدار مقابل تیم تایلند فقط نگران نتیجه و جلوگیری از حذف شدن بودم.

وی در خصوص بازی فردا اظهار داشت: به طور قطع ما فردا میزبان تیم ژاپن خواهیم بود آنها تیم با کلاسی هستند امیدوارم تماشاچی که مهره اصلی ما در کسب نتایج محسوب میشود با آمدن به سالن محل برگزاری مسابقات در فینالیست شدن ما گام بزرگی را بردارد. این دیدار برای ما راحت تر از بازی امروز است چون فشار جهانی شدن از روی دوشمان برداشته شده و شاگردانم با آرامش بهتری بازی را دنبال میکنند.


مظفری تصریح کرد: سرعتی زنهای تیم ژاپن بسیار آماده و قدرتمند هستند باید ما با دفاع مستحکم مانع از امتیاز آوری آنها شویم. اگر در این دیدار خوب سرویس بزنیم می بریم. خوشحالم که تیم به این مرز آمادگی رسیده است. هر بازی که می گذرد تجربه بازیکنان بیشتر می شود و آنها مسئولیت پذیرتر می شوند.


معنوی نژاد: آنالیز دیشب به دادمان رسید

محمد جواد معنوی نژاد کاپیتان تیم ملی والیبال کشورمان نوجوانان کشورمان در نشست مطبوعاتی برگزار شده پس از پایان بازی اظهار داشت: ما دیشب تیم والیبال تایلند را به طور دقیق مورد آنالیز قرار دادیم و امروز توانستیم از نکات ارائه شده نهایت استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: خوشحالم که امروز بازی را بردیم و توانستیم هم وطنان خود را خوشحال کنیم.



سر مربی تیم ملی تایلند: بازی مقابل ایران در بالا رفتن تجربه بازیکنانم نقش قابل توجهی داشت

سر مربی تیم ملی تایلند نیز در نشست مطبوعاتی برگزار شده پس از پایان بازی اظهار داشت: به خاطر برد به ایران تبریک می گویم، افتخار می کنم با ایران بازی کردیم.

وی ادامه داد: بازیکنان ایران دارای میانگین قدی بسیار بالا بودند و توانستند با بهره گیری از این پوئن امتیازات زیادی را به خود اختصاص دهند.

وی تصریح کرد: در اواسط ست دوم اقدام به تعویض پاسور تیم کردم جون می خواستم با این تعویض از نظر ذهنی شاگردانم را به آرامش دعوت کنم و همچنین دیگر شاگردانم هم تجربه بازی با ایران را به دست آورند. بازیکنان من کم تجربه هستند و این دیدار در بالا رفتن تجربه آنها نقش قابل توجهی داشت./آق




برچسب ها: والیبال ، ایران ، جهانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار