نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، و امام جمعه بندرعباس، از دهه ولایت و امامت، به عنوان فرصت تبیین مظلومیت ائمه اطهار (علیهم السلام)، به ویژه امام علی (علیه السلام) یاد كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران شهرکرد:

آیت اله غلامعلی نعیم آبادی، در همایش بزرگداشت دهه ولایت و امامت در جمع مردم و مسئولان شهر لردگان در استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: اجرای عدالت علوی، از راه های تقویت تقوا در جامعه و پیشبرد امور مردم است.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان، با تبریك فرا رسیدن دهه ولایت و امامت، تصریح كرد: دانشمندان شیعه و سنی، به فضایل و كرامت های امام علی (ع) اعتراف می كنند و شناخت و تبیین فضایل امام علی (ع) به دلیل جایگاه ویژه آن حضرت (ع) نزد مذاهب اسلامی، ضروری است.

وی، همچنین با قرائت احادیثی از امام علی (ع) درخصوص ویژگی های شیعه واقعی، تصریح كرد: به بیان آن حضرت (ع)؛ شیعیان واقعی، عارفان و عمل كنندگان به امر خدا هستند، آنان، اهل فضایل و ناطقان به كار نیكو و میانه رو در امور زندگی اند.

امام جمعه بندرعباس، در ادامه تصریح كرد: به فرموده حضرت امام محمدباقر (ع)؛ روح تشیع در تقوا و اطاعت از خداوند نهفته است و شیعه كسی است كه تقوا داشته باشد.  

نماینده استان هرمزگان در مجلس خبرگان رهبری، در پایان، با تأكید بر لزوم رعایت قانون و برقراری حداكثری نظم در جامعه، تأكید كرد: كارگزاران و مسئولان نظام اسلامی، تقوای الهی، مراقبت از نماز، و رعایت قانون را سر لوحه كار خود قرار دهند.

این همایش، با حضور جمعی از مسئولان نهادها و دستگاه های اجرایی و مردم شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری، در سالن همایش های نیروی انتظامی شهر لردگان برگزار شد./س

برچسب ها: ولایت ، امامت ، امام علی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.