جلسه‌ معارفه كامران كاظم‌زاده، مدیر جدید شبکه جهاني صداي آشنا با حضور معاون صدای رسانه ملی، جمعی از مدیران و کارکنان رادیو در سالن جلسات ساختمان شهدای رادیو برگزار شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي معاونت صدا، دكتر محمدحسين صوفي، معاون صداي رسانه ملي در اين نشست ضمن تبريك اعياد قربان و غدير گفت: اين دو عيد جزو مهم‌ترين اعياد هستند و در شرايط كنوني، فلسفه وجودي و ضرورت بزرگداشت و تكريم آنها از زمان‌هاي ديگر بيشتر بوده و بيش از هر زمان ديگري تقرب به خدا، ايثار و فداكاري و شناخت سيره و روش مولا علي (ع) و تبعيت از ولايت ضروري است.
وی ضمن معرفی كاظم‌زاده به عنوان مدیر جدید شبکه جهاني صداي آشنا، در تشريح ويژگي‌هاي اين شبكه راديويي عنوان کرد: صداي آشنا از مهم‌ترين شبكه‌هاي برون مرزي است و عمده مسئوليت اين راديو، ارتباط با ايرانيان و فارسي زبانان خارج از كشور است.
معاون صداي رسانه ملي با اشاره به تاريخ، تمدن و هويت برجسته و ممتاز كشورمان يادآور شد: مأموريت تبيين و معرفي اين هويت درخشان، تمدن برجسته و تاريخ اصيل ايران براي فارسي زبانان و ايرانيان خارج از كشور با رسانه هاي برون مرزي است و نقش صداي آَشنا در اين ميان، نقشي برجسته و ممتاز بوده و مي‌بايست هويت ديني، انقلابي، اسلامي و ملي كشورمان را به شكلي زيبا و هنرمندانه معرفي كند.
صوفي ضمن تأكيد بر معرفي تاريخ، هويت و هنر ايراني با زبان زيباي هنر رسانه تصريح كرد: سياست گذاري مناسب و برنامه ريزي براي تحقق آن هدف و سياست، برنامه‌سازي براي اجراي آن برنامه ها و داشتن نيروي انساني ماهر، سبب دستيابي به اين مهم مي‌شوند.
وي با اشاره به نقش بي بديل، ممتاز و برجسته نيروي انساني در رسانه راديو به ويژه شبكه جهاني صداي آشنا، عنوان كرد: نيروي انساني سخت كوش، با سليقه، مبتكر و با دانش رسانه اي بالا اگر در مسند مديريت قرار گيرد، مي‌تواند با ارائه برنامه جذاب و تأثير گذار، سبب پويايي، تحرك، تشخص و سرآمدي آن سازمان شود.
معاون صدا ضمن ابراز خرسندي از حضور نيروي انساني كارآمد در راديو گفت: توفيقات راديو در عرصه توسعه كمي و كيفي، جذب مخاطب، رضايتمندي و افزايش مخاطب، اجراي برنامه‌هاي مصوب، حركت بر مدار برنامه، افزايش بهره‌وري و.... به دليل وجود نيروي انساني شايسته، لايق و كارآمد بر بدنه مديريتي و اجرايي اين رسانه است.
وي در ادامه ضمن قدراني از زحمات شريف‌زاده، مدير سابق شبكه جهاني صداي آَشنا، افزود: اميدوارم با حضور مدير جديد اين شبكه راديويي و با قدرت و هم‌افزايي بيشتر كاركنان اين راديو، توفيقات بيشتري در عرصه‌هاي مختلف كسب شود.
 در بخشي از اين مراسم نيز شريف‌زاده، مدير سابق شبكه جهاني صداي آَنا و كاظم‌زاده، مدير جديد اين شبكه راديويي به بيان ديدگاههاي خود پرداختند./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار