همایش دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی غیردولتی و غیرانتفاعی کشور با حضور 4 معاون وزیر علوم تحقیقات و فناوری صبح امروز در دانشگاه شیخ بهایی اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران حاضر در محل؛  جعفر زعفرانی، رئیس دانشگاه غیرانتفاعی شیخ بهایی بهارستان اصفهان طی سخنرانی در سالن همایش‌های این دانشگاه گفت: موسسه غیرانتفاعی و غیردولتی شیخ‌ بهایی بهارستان در سال 75 با 4 رشته کارشناسی و 150 دانشجو در فضای آموزشی موجود مجتمع یک آغاز به کار کرد.

وی افزود: هم اکنون زمینی به مساحت 105 هزار متر به مجتمع دانشگاه شیخ بهایی بهارستان اضافه شده و هم اکنون تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه 81 نفر بوده که 31 نفر از این اساتید در رتبه علمی استادیار به بالا قرار دارند و هم اکنون 14نفر بورسیه دکتری هستند.

زعفرانی تصریح کرد: افتخار می‌کنیم که در همایش دانشگاه ها و موسسات دانشگاه آزاد عالی غیردولتی و غیرانتفاعی کشور که در دانشگاه شیخ بهایی بهارستان اصفهان برگزار می شود 300 رئیس موسسه غیردولتی و غیرانتفاعی، 14 مدیرکل وزارت علوم، و 4 معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری حضور دارند و امیدواریم که با برگزاری چنین همایشی نقاط مثبت درخصوص دانشگاه غیردولتی و غیرانتفاعی کشور و مسئله ریزش دانشگاهی به درستی بررسی و حل شود./ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار