استاندار اردبیل گفت:‌ پیشرفت‌های همه جانبه ایران در عرصه‌های علم و فناوری طبل رسوایی استکبار را به صدا در‌آورده و طبل ناامیدی آنان را نواخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل/ اکبر نیکزاد  در مراسم نواخته شدن زنگ استکبار‌ستیزی و مبارزه جهانی با امریکا افزود: ایران امروز به پشتوانه جوانان، نوجوانان و بسیجیان به درجه‌ای از پیشرفت‌های علمی نائل آمده که استکبار را انگشت به دهان گذاشته و همه از این همه پیشرفت در حیرت و شگفتی‌اند.

وی با اشاره به اینکه 13 آبان نماد استکبا‌ر‌ستیزی جوانان ایران اسلامی و تابلوی حقانیت نظام جمهوری اسلامی بود، گفت: ما به رهبری امام، انقلاب کردیم و همین رهبری داهیانه امام (ره) سبب شد تا ایران اسلامی امروز در قله‌های افتخار بدرخشد.

استاندار اردبیل جوانان و دانش‌آموزان را سرمایه‌های عظیم انقلاب اعلام کرد و افزود: در آن زمان جوانان و دانش‌آموزان ما فرماندهان خط مقدم جبهه‌ها بودند و اینکه دانش‌آموزان ما فرماندهان جبهه‌های علمی هستند که با اتکال به نفس و ایمان به خدا توانسته‌اند دست تجاوز متجاوزان را از ایران کوتاه کنند.

نیکزاد همچنین دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس را نیز نتیجه جانفشانی‌های دانش‌آموزان درعرصه‌های مختلف دانست و گفت:‌ در هشت سال دفاع مقدس فرماندهان بسیجی و نوجوان ما در یک‌سو و ژنرال‌های عراقی در سوی دیگر قرار داشتند، اما آنچه عاید ما شد هشت سال دفاع مقدس و سرافرازی و آنچه نصیب کشورهای متجاوز شد خفت و خواری بود.

استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به اهداف کور دشمنان در ترور دانشمندان افزود: هر قدر استکبار تلاش کند تا ریشه‌های علم را در کشور ما بخشکاند تلاشی مذبوحانه از خود نشان داده و در مقابل خیل عظیم دانشمندان ما هیچ کاری از پیش نخواهد برد./س 

برچسب ها: اردبیل ، به ، صدا ، درآمدن ، طبل ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.