اتحاديه اول دانشگاه آزاداسلامي در بيانيه‌اي ضمن گراميداشت روز 13آبان گفت: جوانان با بصيرت خويش در پيروي از فرمايشات رهبري از مواضع خود عقب‌نشيني نخواهند كرد.

 
به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت یوم الله 13 آبان بيانيه‌اي را منتشر كرد.
 
متن اين بيانيه به شرح زير است:

"بدون  تردید خداوند متعال آن کسانی  را که دین او و اهداف او  را یاری کنند یاری خواهند  کرد"(سوره حج،آیه 40)

تسخیر لانه ی جاسوسی آمریکا و به عبارتی جایگاه اشراری که طاقت دیدن این انقلاب بزرگ را نداشتند، در حالی به وقوع پیوست که نقشه های شوم آمریکا برای از بین بردن و ضربه زدن به ایران اسلامی هر روز شکل تازه‌ای می‌گرفت اما این حرکات آرام و به اصطلاح محرمانه با بصیرت جوانان و دانشجویان انقلابی چنان بر روی آّب ریخته شد که ضربه‌ای نهایی به آمریکا و آخرین پایگاه آنان بود.

بصیرت نوجوانان انقلابی از آن‌جا حایز اهمیت است که همواره گوش به فرمان رهبر و مقتدای خویشند و با دقت تمام حرکات دشمنان را زیر نظر می‌گیرند، بنابراين به درستی وارد صحنه می‌شوند و استکبار را نابود می‌سازند.
 
از ویژگی های انقلاب اسلامی ایران  که آن‌را زبانزد قدرتهای دنیا كرد، همین جوانان و نوجوانان با تقوا و با بصیرتی بود که با لبیک به امامشان همه چیز خود را فدای دین و آزادی کردند و با تاسی بر راه مولایشان امام حسین(ع) آزادگی را سرلوحه ی زندگی خود قرار دادند.
 
این ویژگی بسیار مهم باعث شد تا انقلاب اسلامی ایران با تمام انقلاب های دنیا متمایز گردد و به دنیا ایده ای نو ارایه دهد.

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ضمن تبریک یوم الله 13 آبان به عنوان روز مبارزه با استکبار جهانی که  از ماندگارترین حوادث در تاریخ انقلاب اسلامی است ایران است، به آحاد مردم ایران اسلامی تبریک می‌گوییم و اعلام می‌داریم همان‌گونه که جوانان ایرانی با بصیرت و بر حسب وظیفه به درستی موقعیت شناسی کردند و در اقدامی لانه جاسوسی شیطان بزرگ را تسخیر کردند و تعبیر امام عزیزمان، همان پیر جماران كه این حرکت را انقلاب دوم نامیدند، ما نیز در این زمان سعی و تلاش خود را بر آن می‌گذاریم که با بصیرت و دقت حرکت کرده و پشتیبان رهبر عزیزمان بوده و از هیچ اقدامی برای سربلندی کشور و نابودی دشمنان کوتاهی ننماییم.

و در آخر به آمریکا و دشمنان ایران  اسلامی توصیه ی امام راحل را یاد آور می‎شویم:"هرچه توطئه کنید به ضرر خودتان است و جمهوری اسلامی عقب نشینی نخواهد کرد."

اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی ( اتحادیه اول)
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: بیانیه ، دانشگاه ، آزاد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار