رئیس انجمن دندانپزشکان با اشاره به فعالیتهای اساتید دندانپزشکی در مجامع بین المللی گفت : همه تلاشها در راستای شناساندن نام ایران در مجامع بین المللی است .

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران؛ دکتر غزنوی، رئیس انجمن دندانپزشکان ایران در چهارمین کنگره انجمن دندان پزشکان استان فارس با بیان اینکه پس از تلاش های بسیار در مورد انتخابات 30 مهر سال 90 مبنی بر چالش های ایجاد شده بلاخره رای دادگاه به صحت انتخابات داده شد.

وی با اشاره به اینکه انجمن دندانپزشکان ایران مانند 52 سال گذشته تلاش صادقانه خود را در راستای ارائه خدمات با کیفیت بالا ادامه می دهد .

رئیس انجمن دندانپزشکان ایران ادامه داد: در حال حاضر شاهد تلاشهای همکاران و هیات مدیره های انجمن های دندانپزشکی استانهای دیگر از جمله شیراز ، تبریز ، زنجان ،ارومیه و.. هستیم که برنامه های آموزشی و کنگره های موفقی را ارائه می نمایند که جای خوشحال دارد.

وی در پایان با بیان اینکه طی چهار سال فعالیت هیات مدیره ، فعالیت های مجامع بین المللی بسیاری را در کارنامه خود دارد خاطرنشان کرد : همه ما در راستای شناساندن نام ایران در مجامع بین المللی درتلاش هستیم ./ح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.