رقابتهای هندبال جام باشگاههای آسیا از روز 12 آبان در دوحه آغاز می شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران: پانزدهمین دوره رقابتهای هندبال جام باشگاههای آسیا از روز جمعه 12 آبان در شهر دوحه قطر آغاز می شود و تیم های شرکت کننده به مصاف هم می روند.  
 
در ادامه گزارش آمده است: در این مسابقات 11 تیم حضور دارند که به سه گروه تقسیم شده اند و ثامن در گروه 2 با تیم های المطر عربستان، الاهلی بحرین و العربی کویت هم گروه است.  
 
براساس این گزارش، تیم ثامن الحجج سبزوار تنها نماینده کشورمان در این رقابتها در گروه سخت و دشواری قرار دارد و باید با تیم های قدرتمند عربی مسابقه دهد و با توجه به اینکه این تیم نماینده مشهد سابقه حضور در جام باشگاهها داشته است حریف دست و پا بسته ای برای دیگر تیم ها نیست و به راحتی امتیاز نمی دهد.  
 
در ادامه گزارش آمده است، استفاده از مربی اسپانیائی جهت مشاوره تیم و حضور دو بازیکن خارجی در ثامن قدرت خاصی به این تیم داده است و با داشتن بازیهای خوب تدارکاتی و رقابتهای لیگ برتر به طور حتم ثامن نتایج خوبی خواهد گرفت و احتمال اینکه جز 4 تیم برتر این مسابقات شود خیلی زیاد است.  
 
اين گزارش عنوان می کند، تیم های خوبی در جام باشگاههای سال جاری در قطر حضور دارند و سطح کیفی مسابقات خیلی بالاست از این لحاظ که برخی تیم ها از بازیکنان خارجی طراز اول دنیا استفاده می کنند و رویارویی مقابل آنها خیلی مشکل است.  
 
اين گزارش اضافه می کند: علاوه بر ثامن، تیم فولاد مبارکه سپاهان نیز به این رقابتها اعزام شده است و سابقه حضور جام باشگاهها را دارد و متاسفانه در سال جاری به دلایلی این تیم اعزام نشد و از شرکت در این مسابقات انصراف داد.  
 
در پایان گزارش خاطر نشان می شود: ثامن مشهد نخستین دیدار خود را روز جمعه 12 آبان در مقابل الاهلی بحرین برگزار خواهد کرد برد در این مسابقه روحیه بازیکنان را دو چندان خواهد کرد و تمامی حریفان، دیدارهای تیم کشورمان را با جدیت دنبال خواهند کرد./آق
برچسب ها: ثامن ، هندبال ، دوحه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار