معاون فرهنگی کمیته امداد امام خمینی (ره )کشور از راه اندازی یک مرکز فرهنگی به صورت دایم درکرمان خبرداد.

اکبرمیرشکاردرمصاحبه باخبرنگارباشگاه خبرنگارانِ کرمان افزود : این مرکز با اعتباردولتی ساخته خواهدشدکه برای فاز اول آن 500میلیون تومان هزینه درنظرگرفته شده است ومابقی اعتبار آن ظرف دوسال آینده تامین خواهدشد.

وی از اختصاص 1500مشاوردینی ومشاورخانواده ویژه مددجویان کمیته امداد خبرداد واظهارداشت :برای هر 200خانواده تحت پوشش این نهاد یک مشاور دینی ویک مشاور خانواده پیش بینی شده است که از این تعداد 750نفر مشاور دینی و750نفر مشاور خانواده کار مدیریت فکری وتربیتی خانواده های تحت پوشش را بر عهده دارند.

میرشکار تصریح کرد : در حال حاضر 486دانش آموز به صورت دایم و120هزار دانش آموز به صورت موردی از خدمات تحصیلی وتربیتی کمیته امداد در طول سال تحصیلی به صورت رایگان بهره مند می شوند.

وی با اشاره به برگزاری حج فقرا ویژه سالمندان تحت پوشش این نهاد گفت : هرساله با کمک خیرین 30هزار سالمند به مشهد مقدس اعزام می شوند.

میر شکار از خیرین خواست تادرسال جاری نیز برای کمک اعزام سالمندان به مشهد مقدس به دفاتر کمیته امداد در سراسر کشور مراجعه نمایند ودرصورت امکان هزینه اعزام هرسالمند مبلغ 150هزار تومان است را پرداخت نماید./ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.