دبير کل جبهه پیروان خط امام(ره) و رهبری گفت: رسانه‌ها اختلاف میان روسای قوا و اختلاف احزاب و تشکل‌ها را دامن نزنند و اگر خود تشکل‌ها و احزاب در نزاع با هم نیستند مطبوعات آنها را تحریک نکنند اما بنده به عنوان ناظر مطبوعات تاکید می‌کنم که اکثریت مطبوعات خوب موضع‌گیری می‌کنند اما تعدادی واقعا حتی مناقشه را تبدیل به منازعه می‌کنند.

به گزارش احزاب باشگاه خبرنگاران، دبير کل جبهه پیروان خط امام و رهبری با اشاره به فضای انتخابات در کشور اظهار داشت:‌ انتخابات جشنی ملی است و جشنی است که همه می‌آیند  و در این جشن شرکت کرده و می‌خواهند صالح‌ترین را انتخاب کنند، نباید ما در حذف همدیگر بکوشیم و شخصی که در میدان رقابت می‌آید از هر جناحی است همین که شورای نگهبان او را تایید کند می‌تواند مطرح باشد و این مردم هستند که مقبولیت او را رای می‌دهند و نباید این جشن را تبدیل به تنازع کنیم.

وی در ادامه ضمن گلایه از رسانه‌ها اظهار داشت: رسانه‌ها اختلاف میان روسای قوا و اختلاف احزاب و تشکل‌ها را دامن نزنند و اگر خود تشکل‌ها و احزاب در نزاع با هم نیستند مطبوعات آنها را تحریک نکنند اما بنده به عنوان ناظر مطبوعات تاکید می‌کنم که اکثریت مطبوعات خوب موضع‌گیری می‌کنند اما تعدادی واقعا حتی مناقشه را تبدیل به منازعه می‌کنند.

عسگراولادی تاکید کرد: ما در شرایط یک جشن ملی هستیم و مقام معظم رهبری در خراسان شمالی به صورت نزدیک به اشاره مطالبی را در مورد تنازع و مناقشه فرمودند که رسانه‌ها باید توجه ویژه داشته باشند. حتی رسانه ملی باید توجه کند که با کارهایی که می‌کند به این جشن ملی آسیبی نزند.

وی ادامه داد: صحبت‌ها را نباید به شکلی تحلیل و تفسیر کنند که احزاب و گروه‌ها در حال حذف هم هستند، ابدا اینطور نیست. ما در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و حتی همین مردم نگران در خراسان شمالی کاری کردند که دشمن متوجه شد مردم ایران نسبت به مقام معظم رهبری ارادت ویژه دارند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تصریح کرد: برای انتخابات ریاست جمهوری قبل از اینکه به سراغ مصادیق برویم باید تنظیم گفتمان را انجام دهیم. گفتمان ما باید از سه محور خط امام (ره)، آهنگ رهبری و دغدغه مردم شکل بگیرد و کارهایی در این زمینه می‌شود.

وی افزود: این گفتمان به وسیله مخلصین باید به سمت برنامه حرکت کند و دولت آینده چه برنامه‌‌ای خواهد داشت. برنامه‌ریزی‌های الان و تنش‌هایی که وجود دارد باعث شده اگر کسی می‌خواهد رئیس جمهور شود باید برنامه داشته باشد.

عسگراولادی سومین خصوصیت در انتخابات را داشتن کادر دانست و بیان داشت:‌ اصولگرایان الان نامزدهای متعدد دارند و منفردین و اصلاح‌طلبان هم 15 نامزد دارند و باید که به خصوص اصولگرایانی که آهنگ مراجع و فقها و در راس آن رهبری را دارند برنامه و کادر داشته باشند. این کادر دور هم نشسته و یک نفر را معرفی کنند و حاضر باشند با او همکاری کنند.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: به جای اینکه این جشن را مخدوش کنیم باید مناقشه داشته باشیم، از هر کسی که می‌خواهیم برای ریاست جمهوری معرفی کنیم باید نقش او را بگوییم و به بقیه کاری نداشته باشیم و نگذاریم کسی مناقشه را تبدیل به منازعه کند زیرا آهنگ قرآن کریم این است که ثابت قدم باشید.

انتهاي پيام/

برچسب ها: عسگر ، اولادی ، رهبری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار