طوفان مهيب سندي در آمريکا موجب توقف کامل تبليغات انتخاباتي باراک اوباما رئيس جمهوري آمريکا شد در حالي که ميت رامني رقيب جمهوريخواه وي صرفا از سرعت تبليغات خود کاسته است.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني يورونيوز، در حالي که يک هفته به انتخابات رياست جمهوري زمان مانده است، اوباما هيچ نشست تبليغاتي از روز شنبه برگزار نکرده و صرفا زمان خود را به رسيدگي به بحران مي پردازد.

اوباما از واشنگتن گفت پيام من به دولت اين است که کاغذبازي را کنار بگذاريد و همه منابع را هر چه سريعتر در محل مورد نياز به کار گيريد زيرا فرايند بازسازي در ايالتي نظير نيوجرسي  بسيار طولاني خواهد بود.

ميت رامني نامزد جمهوري خواه چند نشست تبليغاتي را لغو کرد اما همچنان در ايالتهاي سرنوشت ساز در مرکز کشور حضور مي يابد. وي در اوهايو نشستي را به محل جمع آوري کمک تبديل کرد.

رامني از امروز تبليغات خود را در سه شهر مهم فلوريدا از سر مي گيرد.

اين درحالي است که شهر نيويورک به شهرهاي جنگزده شباهت پيدا کرده است. پس از عبور شديد ترين طوفان تاريخ از نيويورک ، صحنه هاي شگفت انگيزي برجا مانده است. دست کم هجده تن از ساکنان اين شهر در اين فاجعه جان خود را از دست دادند و چندين ساختمان به علت بادهاي شديد منهدم شدند.

 تونلها و متروها همچنان بسته مانده اند و شهردار شهر از چندين محله بحران زده بازديد کرد .

برچسب ها: اوباما ، طوفان ، انتخابات ، سندی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار