با دستگيري دو سارق زورگير حرفه اي و سابقه دار توسط كارآگاهان پليس آگاهي استان اصفهان پرونده سرقت از 73 شهروند مالباخته بسته شد.

 
به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پلس، سرهنگ" حسين حسين زاده"  با بيان اين مطلب اظهار داشت: 31 خرداد ماه سال جاري فردي با مراجعه به يكي از كلانتري هاي سطح شهر اصفهان عنوان داشت كه در بين راه فردي را سوار كرده اما پس از اندكي حركت وي با تهديد چاقو اقدام به سرقت پول و تلفن همراه او كرده و متواري شده است . 
اين مقام مسئول عنوان داشت: اين پرونده براي رسيدگي بيشتر به كارآگاهان پايگاه شرق پليس آگاهي استان سپرده شد و از آن تاريخ تحقيقات ويژه و گسترده اي براي دستگيري متهم آغاز شد و هر بار ماموران به سرنخ هاي تازه اي دست مي يافتند تا اينكه سرانجام هفته گذشته مخفيگاه متهم در يكي از محله هاي حاشيه شهر اصفهان شناسايي و طي عملياتي غافلگيرانه در حالي كه فرصت هيچگونه اقدامي نداشت توسط ماموران دستگير شد. 
وي بيان داشت: متهم كه با مدارك و مستندات پليس مواجه شده بود در بازجويي هاي صورت گرفته با اقرار به سرقت هاي متعدد به شيوه مذكور همدست خود به نام "محمد" را هم معرفي كرد.
اين مقام مسئول عنوان داشت: در اين رابطه محمد هم طي عمليات ويژه دستگير و در بازرسي از مخفيگاه هاي هر دو متهم تعداد قابل توجهي از اموال مالباختگان كشف و ضبط شد.
سرهنگ حسين زاده با اشاره به شناسايي 73 مالباخته اين پرونده خاطر نشان كرد: در اين خصوص پرونده تشكيل و متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي داده شدند./ف
برچسب ها: اصفهان ، سارقان ، زورگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار