رئیس فدراسیون فوتبال گفت: در جلسه آتی موضوعی که ارائه و پيشنهاد خواهيم کرد، میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان و میزبانی مسابقات جام جهانی 2016 فوتسال است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، فوتبال تمرینات آماده سازی تیم ملی فوتسال کشورمان سه شنبه شب با حضور علی کفاشیان -  رئیس فدراسیون و علی تارقلی زاده – عضو ایرانی و رئيس دپارتمان فوتسال کنفدراسیون فوتسال آسیا برگزار شد.

علی کفاشیان در حاشیه این تمرین در خصوص حضورش در بانکوک گفت : برای شرکت در جلسه فوتسال فیفا به بانکوک آمده ام و این جلسه صبح امروز برگزار شد و طی آن مسئولان برگزاری مسابقات در خصوص چگونگی برگزاری مسابقات توضيحات مبسوطی ارائه کردند.

وی با اشاره به اين نکته که مسابقات در 44 کشور دنیا به صورت زنده پخش خواهد شد، افزود: تنها ایرادی که کمیته فوتسال فیفا از مسئولان برگزای مسابقات گرفت این بود که چرا سالن اصلی مسابقات آماده نیست؟ که البته تایلندی ها اعلام کردند این سالن تا هفته آینده آماده میزبانی تیم ها خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال از برگزاری جلسه آينده کميته در 17 نوامبر در بانکوک خبر داد و گفت: در جلسه آتی موضوعی که ارائه و پيشنهاد خواهيم کرد، میزبانی ایران در مسابقات فوتسال جام باشگاه های جهان و میزبانی مسابقات جام جهانی  2016 فوتسال است.

وی با بیان این مطلب که ایران در همين دوره هم کاندیدای میزبانی جام جهانی 2012 نیز شده بود، اما بنا به دلالیلی اين میزبانی به ما نرسید، افزود: ما از نظر امکان برگزاری اين مسابقات مشکلی نداریم اما بايد برخی از مسایل به تاييد دولت رسیده و به فيفا ارائه شود که ما در اين بخش مکاتبات و رایزنی های لازم را انجام خواهيم داد.

رئيس فدراسیون فوتبال خاطر نشان کرد : با برخی از دوستان در کميته فوتسال فیفا رایزنی داشته ايم تا پس از ارائه میزبانی از سوی ايران از ما حايت لازم را داشته باشند.

وی همچنين شرايط تيم ملی را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: اميدوارم با تمرينات خوبی که بازيکنان انجام داده اند، به خوبی خود را نشان دهند و البته تيم ما شایستگی راهیابی به جمع 4 تيم دنيا را دارد و اگر مشکلی پيش نياید به اين مهم دست پيدا خواهد کرد.

کفاشیان به جايگاه مردمی فوتسال و ليگ پويای اين رشته در کشورمان اشاره کرد و افزود : فوتسال رشته ايست که بسیاری از کشورها در دنيا در آن سرمايه گزاری کرده اند و ديگر اين طور نيست که فقط برخی تيم های مدعی باشند و قطعا شاهد درخشش و ظهور پديده هایی در اين مسابقات خواهيم بود.

رئیس فدراسیون فوتبال همچنين در خصوص پيشنهاد برگزاریی جام باشگاه های جهان گفت: برای اينکه باشگاه های مختلف در سطح جهان انگيزه بهتری پيدا کنند ، پيشنها برگزاری جام باشگاه های فوتسال جهان را داده ایم و حتی حاضریم میزبانی اولين دوره آن را بر عهده بگيريم ، چرا که در در دنيا تيم های باشگاهی خوبی وجود دارند که می توانند به اين رشته پر طرفدار رونق ببخشند.

لازم به ذکر است رئيس فدراسیون فوتبال فردا در مراسم افتتاحيه مسابقات شرکت خواهد کرد و روز جمعه پس از ديدن مسابقه ايران و اسپانيا به تهران بازخواهد گشت و مجددا برای جلسه آتی کميته فوتسال که 17 نوامبر در تايلند برگزار خواهد شد به بانکوک خواهد رفت.

همچنين تيم ملی فوتسال کشورمان امروز تمرین خود را در ورزشگاه اسپرت سنتر و بيش از يک ساعت انجام داد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار