همزمان با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران و علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی در اصفهان، 30 هزار و 548 واحد مسکن مهر استان اصفهان تحویل متقاضیان شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان در مراسم تحویل واحدهای مسکن مهر استان اصفهان به خریداران این واحدها رییس جمهوری از طریق ویدئو کنفرانس دستور آغاز تحویل این واحد را صادر کرد و احمد اصغری مهرآبادی معاون وزیر راه و شهرسازی که در شهرستان نجف آباد و محمد هادی رستمیان معاون دیگر وزیر راه و شهرسازی در فولادشهر حضور داشتند، کلید اولین واحد را به صورت نمادین به یکی از خریداران این واحدها در این دو منطقه تحویل دادند.

سال گذشته نیز 42 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد.

در زمان حاضر در 96 شهر از 103 شهر استان اصفهان مسکن مهر در حال ساخت است.

از مجموع 30هزار 548 واحد مسکن مهر که تحویل خریداران آنها شد، 19 هزار 937واحد آنها مربوط به شهرهای بالای 25هزار جمعیت است.

همچنین از این تعداد 17هزار و 967 واحد خود مالک و یک هزار و 970 واحد آنها به صورت 99 ساله است.

بنابه این گزارش تعداد پنج هزار و 813 واحد مربوط به شهرهای زیر 25هزار جمعیت می باشد که چهار هزار و 874 واحد آن خود مالک و 939 واحد آن 99 ساله است.

همچنین چهار هزار 198 واحد مسکن مهر این استان در محدوده شهرهای جدید قرار دارد.

دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران به منظور شرکت در مراسم گرامی داشت ثبت جهانی مسجد جامع عتیق اصفهان از سوی یونسکو عصر دیروز به این شهر سفر کرد./س

برچسب ها: اصفهان ، افتتاح ، مسکن ، مهر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.