رییس جمهوری در آیین افتتاح مسکن مهر شهرستان نجف آباد که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، گفت: امیدوارم خانه های مسکن مهر محل پرورش انسان های صالح باشد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان دکتر محمود احمدی نژاد دیشب در این آیین اظهار کرد: در شب عید ولادت امام هادی (ع) برخی از هموطنان در این شهرستان صاحب مسکن شدند.

وی افزود: از اینکه این افراد صاحب منزل و در این شب فرخنده خوشحال شدند ما نیز خوشحالیم و امیدوارم خانه های مسکن مهر، خانه عشق و محبت و محل پرورش انسانهای صالح باشد.

رییس جمهوری از نجف آباد به عنوان دیار علم، ایثار و شهادت نام برد و افزود: شهرستان نجف آباد با مردمانی پرصفا و پرتلاش در راه انقلاب و پاسداشت ارزش های الهی ایستاده است.

در این آیین که بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، کلید یک واحد منزل مهر به همراه سند به یک خانواده نجف آبادی اهدا شد.

همزمان با حضور دکتر محمود احمدی نژاد رییس جمهوری اسلامی ایران در اصفهان، 30 هزار و 548 واحد مسکن مهر استان اصفهان تحویل متقاضیان شد.

سال گذشته نیز 42 هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان اصفهان افتتاح شد.

در زمان حاضر در 96 شهر از 103 شهر استان اصفهان مسکن مهر در حال ساخت است.

از مجموع 30هزار 548 واحد مسکن مهر که امروز تحویل خریداران آنها شد، 19 هزار و 937 واحد مربوط به شهرهای بالای 25هزار نفر جمعیت است.

بنابه این گزارش از این تعداد 17 هزار و 967 واحد خود مالک و یک هزار و 970 واحد به صورت 99 ساله است. تعداد پنج هزار و 813 واحد نیز مربوط به شهرهای زیر 25 هزار جمعیت است که چهار هزار و 874 واحد آن خود مالک و 939 واحد آن 99 ساله است.

همچنین چهار هزار و 198 واحد مسکن مهر این استان در محدوده شهرهای جدید قرار دارد./س 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.