دکتر مسلمی فرد رئیس اداره بازرسی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با
خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران افزود: بیشتر شکایت مردم از حوزه بیمارستانها بحث رسیدگی به درمان است در واقع چون آگاهی مردم نسبت به درمان متفاوت است.
وی گفت: وقتی فردی یکی از عزیزانش را به اورژانس بیمارستان میبرد توقع دارد که به بیمار او زودتر رسیدگی شود باید مردم توجه داشته باشند که در اورژانسها اولویت بندی برای رسیدگی به بیماران وجود دارد که این اولویت بندی توسط پزشک اورژانس مشخص می شود.
مسلمی فرد ادامه داد مردم باید اعتماد به پرسنل بیمارستان داشته باشند چرا که وظیفه پرسنل بیمارستان رسیدگی به بیماران است.
وی با تاکید بر این که همین نداشتن آگاهی باعث می شود که آمار شکایت از رسیدگی افزایش یابد خاطرنشان کرد: این شکایات جزو شکایات ناآگاهانه است اگر بتوانیم این فرهنگ را در بیمارستان ها و مردم جا بیندازیم./ع2