تور همایش آشناسازی با قابلیت های گردشگری طبیعی استان ویژه توراپراتورها و خبرنگاران حرفه ای کشور در خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

به گزارش  خبرنگارباشگاه خبرنگاران بیرجند؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان جنوبی در حاشیه جلسه برنامه ریزی اجرایی این تورهمایش که با حضورفرمانداران وتعدادی از مدیران استانی برگزار شد، ضمن اعلام خبر فوق گفت: این برنامه در راستای منویات مقام معظم رهبری درخصوص در اولویت قرار دادن گردشگری جهت حل مشکل بیکاری و بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم است که اخیرا در بازدید معظم اله از خراسان شمالی نیز تاکید جدی بر این موضوع داشتند.

رضایی در ادامه افزود: گردشگری طبیعی و تاریخی استان این پتانسیل را دارد تا خراسان جنوبی را متحول کند اما نکته اینجاست که تمام دستگاه های اجرایی، برای رسیدن به نقطه مطلوب در توسعه زیرساخت های صنعت گردشگری علاوه بر ارائه تسهیلات باید به این اداره کل کمک کنند تا ظرفیت گردشگری استان بویژه در حوزه طبیعت گردی (کویرنوردی) بهبود یابد.

وی تصریح کرد: آشناکردن فعالان صنعت گردشگری کشور با قابلیت های گردشگری طبیعی استان باعث رونق گردشگری خراسان جنوبی خواهد شد.

رضایی گفت: این تور همایش ویژه کویرهای استان بوده و جاذبه های کویری استان از جمله: کویر و سایت نجوم سه قلعه سرایان، کویر همت آباد زیرکوه و کویر دهسلم نهبندان محور این بازدید خواهد بود./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.