معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بزودی لایحه اصلاح قانون کار در صحن مجلس بررسی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / سید محمد رضا  موالی زاده عصر دیروز در جلسه کارگروه اشتغالزایی استان اردبیل به اصلاح قانون کار اشاره کرد و افزود: قانون کار از جمله مواردی است که باید به هنگام و به روز باشد و در حال حاضر لایحه آن تقدیم مجلس شده است.

وی با بیان اینکه  یکی از مهمترین موضوعات مورد نظر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تنظیم سند کار شایسته است، گفت: این سند سنگ بنای سه جانبه گرایی بوده و به تعریف رابطه دولت، کارفرما و کارگر می پردازد.

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین از تهیه اطلس جامع مشاغل بر اساس طرح آمایش سرزمینی خبر داد.

موالی زاده افزود: تهیه اطلس جامع مشاغل بر اساس طرح آمایش سرزمین از دیگر مسایل مهمی است که در زمینه عملی کردن وظایف این وزارتخانه در قالب برنامه پنجم توسعه صورت گرفته است.

وی با اشاره به تشکیل سازمان ملی مهارت توسعه اشتغالزایی ادامه داد: تشکیل این سازمان ملی در راستای توسعه اشتغالزایی است.

معاون وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی گفت : گامهای موثری در زمینه تشکیل سازمان ملی مهارت و نظام جامع مهارت در خصوص اشتغالزایی برداشته شده که انتظار می رود با هماهنگی و همدلی دستگاههای اجرایی بستر سازی خوبی در راستای رشد و توسعه همه جانبه این استان صورت بگیرد.

موالی زاده با اشاره به سفر خود به اردبیل، هدف از سفرهای استانی را ایجاد هماهنگی، هم افزایی و ایجاد درک  مشترک از ماموریتهای سازمانی جهت ادغام و عمل مشترک عنوان کرد./س
 

برچسب ها: اردبیل ، لایحه ، اصلاح ، قانون ، کار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.