رييس فدراسيون دو و ميداني در خصوص جذب مربیان خارجی گفت: تا برطرف شدن مشکلات ارزی ، ورزشکاران دو ومیدانی کار کشورمان با مربیان بر سر داخل تمرین می پردازند.

  افشین داوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: پس از بازیهای المپیک 2012 و نیاز مبرم ورزشکارانمان  به مربیان خارجی، بلافاصله مکاتبات خود را با مربیان تراز اول دو ومیدانی که مد نظرمان بود انجام داده ایم.
وي در ادامه اظهار داشت:  از طرفی با توجه به نوسانات بوجود آمده در ارز جلسه تجلیل از قهرمانان در مجلس با جناب آقای لاریجانی رئیس مجلس  شورای اسلامی صحبت های مبنی بر مشکلات بوجود آمده کردیم و ایشان در فراکسیون ورزش  مسائل و موارد  مشکلاتمان را مورد بررسی قرار دادند.
وی بیان کرد:  مسئولان  ورزش  به ما قول دادند که سهمیه ویژه ای برای گرفتن ارز برای فدراسیون دو ومیدانی در نظر بگیرند تا مشکلاتمان برای جذب مربیان خارجی برطرف گردد.
داوری اظهار داشت: در این مقطع زمانی برای اینکه از تمریناتمان عقب نیافتیم و ورزشکارانمان برای حضور در مسابقات بین المللی  افت نکنند از مربیان برتر داخل کشور بهره گرفتیم و اکثر دو و میدانی کاران کشورمان زیر نظر مربیان داخلی  تمرینات خود را آغاز کرده اند.
 وی افزود: برخی از ورزشکاران  قهرمان کشورمان همچون ارزنده و قنبر زاده زیر نظر مربیان خارجی قبل خود بصورت مکاتبه ای و ایمیلی برنامه های تمرینی و بدنسازیشان را سپری می کنند.
 داوری در خصوص وضعیت احسان حدادی  نقره ای المپیک کشورمان  اظهار داشت:  در حال حاضر حدادی تمرینات خود را زیر نظر مربی آلمانی خود آقای اسمیت در آمریکا برگزار می کند و با توجه به اینکه وی در شرایطی نیست که بتواند به ایران بیاید احسان حدادی باید در آمریکا تمرینات خود را زیر نظر این مربی پیگیری کند.
وی افزود: پس از تصمیم حدادی مبنی بر همکاری با اشمیت آلمانی به طور حتم مکاتبه ای برای اخذ قرار داد با این مربی خواهیم داشت.
داوری در ادامه اظهار داشت: شرایط کنونی احسان حدادی همانند کاوه موسوی است و نباید برای این ورزشکار کشورمان حاشیه سازی کنیم.
وي در خصوص  مسابقات غرب آسیا،  نیز افزود:  برای حضور مسابقات غرب آسیا به میزبانی  دبی اواخر آذر ماه برگزار می گردد و اردوهای آمادگی  دو و میدانی کارانما ن را به منظور حضور پرقدرت آغاز کردیم .
وی افزود:  برای برنامه ریزی های صورت گرفته اولین اردوی بانوان  دونده کشورمان هفته گذشته به پایان رسیده و قرار است نفرات برتر این اردوی انتخابی از سوی کمیته فنی اعلام گردد. همچنین  اردوی دو و میدانی کاران آقایان نیز در هفته جاری  آغاز خواهد شد و تا پایان آبان ماه نفرات اعزامیان به مسابقات غرب آسیا مربی را مشخص خواهیم کرد.
وی در خصوص  تعداد نفرات اعزامی به مسابقات غرب آسیا اظهار داشت: متاسفانه در این دوره از مسابقات  مسئولان برگزار کننده اعلام کردند که تمامی هزینه های به اسکان و امکانات رفاهی مربوط به خود تیم های حاضر می باشد که منجر به تعجب همه کشورهای شرکت کننده  نشده است.
 وی افزود: به هر حال در نظر داریم با گرفتن اسپانسر تیم دو ومیدانی کشورمان را با نفرات کامل راهی این مسابقات کنیم نتایج درخشان را از سوی ورزشکاران  شاهد باشیم./ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار