تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسپانیا به دلیل نامساعد بودن سالن تمرینی که از سوی مسئولان برگزاری مسابقات جام جهانی در اختیار آنها قرار گرفته بود، از تمرین در این سالن خودداری کردند.

  به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران و به نقل از امیر حسین پور محمد-مدیر رسانه ای تیم ملی ، تیم‌های ملی فوتسال ایران و اسپانیا از ساعت 21 فردا جمعه (به وقت محلی) در سالن "هومارک" شهر بانکوک به مصاف هم می‌روند.
 در فاصله یک روز به برگزاری این مسابقه و آغاز جام جهانی برای دو تیم ایران و اسپانیا سالن "اسپورت سنتر" که در کنار ورزشگاه هومارک واقع شده در اختیار آنها قرار گرفت تا آخرین تمرین خود را در آن برگزار کنند.
 از آنجائیکه امکانات این سالن در حد استاندارد نیست و کفپوش آن از نوع نامرغوب و نامناسب است هر دو تیم ایران و اسپانیا از برگزاری تمرین در این سالن امتناع کرده و تصمیم گرفتند در سالن بدنسازی هتل هیلتون تمرینات خود را برگزار کنند.
عباس ترابیان، رئیس کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال در این خصوص به امیرحسین پورمحمد، مدیررسانه‌ای تیم ملی فوتسال گفت: متاسفانه سالنی که تایلندی‌ها در اختیار ما و اسپانیا قرار دادند به هیچ عنوان مناسب نیست و امکان دارد با برگزاری تمرین در این محل از نظر جسمانی به بازیکنان آسیبی وارد شود.
وی تاکید کرد: در این خصوص اعتراض خود را به مسئولان فیفا رسانده و خواستیم که در روزهای آینده همکاری بیشتری از سوی مسئولان برگزاری با تیم‌ها صورت پذیرد./با
برچسب ها: ایران ، اسپانیا ، فوتسال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار