سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان در آستانه بازي با اسپانيا در جام جهاني، گفت: بايد به جوانان تيم ملي براي آينده اطمينان کرد.

علي صانعي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، با بيان اين مطلب افزود: از جوانگرايي نتايج مطلوب گرفته ايم. برخي از بازيکنان فعلي تيم ملي نخستين حضور خود را در مسابقات جام جهاني گذشته کسب کرده اند و به همين علت باتجربه هستند و برخي ها براي اولين بار در جام جهاني حاضر شده اند.

وي گفت: بايد به جوانان اعتماد کرد تا به موفقيت رسيد. آنها پشتوانه هاي آينده فوتسال ايران هستند.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در خصوص  آخرين وضعيت تيم ملي، اظهار داشت: آخرين تمرينات آماده سازي فني و تاکتيکي تيم ملي مطلوب بود و هم اکنون ملي پوشان وضعيت خوبي دارند و اميدوارم بتوانند تا پايان مسابقات، آن را حفظ کنند.

وي در مورد اسپانيا، گفت: از تيم ملي اسپانيا شناخت کافي داريم و چند سال است که با اين تيم بازي کرده ايم. سعي مي کنيم در همين بازي هاي جام جهاني با مراکش و پاناما هم آشنا شويم و در تايلند اطلاعات جديدي از مسابقات آنها کسب کنیم.

سرمربي تيم ملي فوتسال کشورمان افزود: هدف ما اين است که با درخشش در مسابقات جهاني، لياقت و توانايي هاي خودمان را ثابت کنيم. صحبتي از پاداش نکرديم، چون درست نبود با درخواست هاي دائمي اين مسئله را عنوان کرد.

صانعي گفت: فوتسالي ها زحمت بسياري مي کشند، اما کمتر به چشم مي آيند. تيم ملي هر روز تلاش و بازي مي کند و اميدواريم زحماتمان ديده شود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار