وی ادامه داد: بر اساس این آمار، شهرداری نواحی دو با 880 مورد، چهار با 855 مورد، سه با 461 مورد، شش با 36 مورد، پنج با 461 مورد، هفت با 31 مورد، واحد اتوبوسرانی با 20 مورد، حوزه های معاونت اجتماعی و فرهنگی با 18 مورد و فنی و عمرانی نیز با 14 مورد پیام جایگاه های دوم تا دهم را به خود اختصاص داده اند.
مدیر اداره بازرسی شهرداری منطقه 18 اظهار داشت: در بازخورد بعمل آمده توسط مرکز طی مدت اخیر، تعداد 750 مورد پیام رضایتمندی، 581 مورد پیام تکراری و اطلاع رسانی شده و 453 پیام عدم ارتباط با شهروند گزارش و شهرداری ناحیه چهار با 98.21 درصد بهترین عملکرد را در جلب رضایت مندی شهروندان و نواحی شش و سه نیز با 45 و 47 ساعت در آیتم سرعت انجام کار موفق بودند./ز