توافق درباره مذاكره ايران و آمريكا، آمادگي مجلس براي كمك به قوه مجريه، تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی، كارشكني بانك مركزي براي تخصيص ارز مرجع واردات دارو، منظور عبدالله نوري از مردم چيست؟، اقدامات مؤثر نيروي انتظامي براي جلوگيري از ورود عوامل تروريست و برگزاري يوم‌الله 13 آبان از مهم‌ترين عناوين خبري امروز (جمعه) سرويس سياسي بود.

به گزارش گروه سياسي باشگاه خبرنگاران مهمترين عناوين خبري امروز (جمعه 12 آبانماه) به اين شرح است:

حجت الاسلام والمسلمين صدیقی در نماز جمعه تهران: توطئه‌ها عليه سوريه دامن توطئه چينان را مي‌گيرد/ علت پیروزی ملت ايران آگاهی و بصیرت آن‌ها است

خطیب موقت نماز جمعه هفته تهران گفت: به دولت‌های منطقه و همسایگان خود نصحیت می‌کنیم شما که دم از اسلام می‌زنید بدانید که این بلایی که به دستور دیگران سر سوریه آوردید، دامن خودتان را هم می‌گیرد و به خودتان برمی‌گردد.

نقوي‌حسيني: توافق مذاکره ايران با آمريکا براي القاي اختلال در اراده ملت ايران در مقابله با تحريم‌هاست

سخنگوي كميسيون امنيت ملي مجلس ضمن تكذيب توافق ايران براي مذاكره مستقيم با آمريكا گفت: هدف اينگونه فضاسازي‌هاي رسانه‌اي، القاي اختلال در عزم و اراده ملت ايران در مقابله با تحريم‌هاست.

لاريجاني: کشور از واردات زیاد ضرر کرده است/مجلس آماده کمک به قوه مجریه در چارچوب رهنمودهای رهبری است


رئیس مجلس شورای اسلامی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت بین مسئولان در شرایط کنونی گفت: به جای اینکه در شرایط حساس کنونی انرژی‌ها صرف سایش شود، باید همه گروه‌ها و اقوام همبستگی خود را افزایش دهند.

جعفري:تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی با اغماض انجام شود

عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به طرح تحقيق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامي گفت: در صورت تصويب اين طرح در صحن علني بهارستان با توجه به حجم گسترده کارها تحقیق و تفحص از دانشگاه آزاد اسلامی باید با دیده اغماض انجام شود.

شهرياري: كارشكني بانك مركزي براي تخصيص ارز مرجع واردات دارو

رئیس کمیسیون بهداشت گفت: در جلسه کمیسیون بهداشت با حضور رئیس‌جمهور، مراتب کارشکنی بعضی مسئولان در بانک مرکزی براي تخصیص ارز مرجع واردات دارو به احمدي‌نژاد ابلاغ شد که در آن جلسه مقرر شد تذکر جدی به کارشکنان در این زمینه داده شود اما متاسفانه همچنان با كارشكني و عدم همکاری گذشته روبه‌رو هستیم.

شريعتمداري: در فتنه 88 سردمداران آن فتنه به دنبال فروش ايران بودند/ اصغرزاده: اقدام دانشجويان در حمله به سفارت انگليس احساسي بود

در برنامه شب گذشته ديروز، امروز، فردا كه با حضور حسين شريعتمداري و ابراهيم اصغرزاده حول محور مسائل روز برگزار گرديد درباره مباحث مربوط به تسخير لانه جاسوسي آمريكا،‌ مذاكره با آمريكا و فتنه 88 مناظره‌اي صورت گرفت.


منظور عبدالله نوري از مردم چيست؟

اخيرا عبدالله نوري طي مصاحبه‌اي با يکي از جرايد کشور اصلي‌ترين دغدغه اصلاح‌‌طلبان را سروشت مردم بيان کرده است که عضو جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي معتقد است منظور وي چيزي غير از معني اصلي اين واژه است.

نجابت: عبدالله نوري نمك نظام را خورد و نمكدان را شكست/تنها چيزي که اصلاح طلبان نگران آن نيستند سرنوشت مردم است

عضو شوراي مركزي جمعيت ايثارگان انقلاب اسلامي گفت: عبدالله نوري جزو افرادي بود که در نظام جمهوري اسلامي پست‌هاي مهمي داشت، اما نمک نظام را خورد و نمکدان را شکست.


سردار نقدي: امروزه آمریکا در تمامی عرصه‌ها شکست خورده است/ در آمریکا مردم از تعیین سرنوشت خود محروم هستند


رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم تسخیر لانه جاسوسی در مقابل سفارت آمریکا در تهران گفت: امروزه آمریکا در تمامی عرصه‌ها شکست خورده است، با این وجود چگونه برویم با آن‌ها سازش کنیم؟

سردار احمدي‌مقدم مطرح كرد: اقدامات مؤثر نيروي انتظامي براي جلوگيري از ورود عوامل تروريست به کشور


فرمانده نيروي انتظامي کشور با اشاره به حادثه تروريستي اخير در استان سيستان و بلوچستان گفت: نيروي انتظامي در جريان شناسايي عوامل ترور، اقدامات مثبتي را انجام داده است.

گزارش/گام اشتباه مرسي در وفاداري به اسرائيل

مدتي است نامه رئيس‌جمهوري مصر به شيمون پرز موج انتقادات گسترده را عليه وي به دنبال داشته و بسياري از مردم مصر در اين رفتار سياسي مرسي دچار ترديد شده‌اند.

معين آبادي: سیاست چماق و هویج آمریکا علیه ایران کارآیی ندارد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت:باب دیپلماسی هیچ وقت بسته نبوده اما باید توجه داشته باشیم دیپلماسی و مذاکره تا حدودی می‌تواند منافع ملی کشور را تامین کند.

كريمي: رمالي و جادوگري تحت عنوان كلاهبرداري پيگرد قانوني دارد


يك وكيل پايه يك دادگستري با اشاره به شيوع رمالي و جادوگري در كشور اظهار داشت: رمالي و جادوگري تحت عنوان كلاهبرداري پيگرد قانوني دارد.

بيانيه/ یوم الله 13 آبان یادآور مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام‌الفساد جهانی و شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار است

13 آبان ماه یادآور حوادثی در دانشگاه و آموزنده در تاریخ جمهوری اسلامی است که هر یک در فصل نوینی از صف آرایی جبهه استکبار و سلطه در مقابل جبهه حق و حقیقت و مبارزه بی‌امان ملت ایران علیه ام الفساد جهانی شیطان بزرگ آمریکای جنایتکار به شمار می رود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: سیاسی ، مهم ، جمعه ، نوری ، مذاکره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار