سرمربی تیم ملی فوتسال ایران پس از تساوی برابر اسپانیا گفت:در بازی با اسپانیا دو نیمه متفاوت داشتیم، نیمه دوم توانستیم با متحول کردن تیم بازی خوبی به نمایش گذاشته و تیم بهتر زمین باشیم.

علی صانعی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت:در مسابقه اول با اسپانیا در جام جهانی دو نیمه متفاوت داشتیم که در نیمه اول برتری با اسپانیا بود و در نیمه دوم توانستیم با متحول کردن تیم بازی خوبی به نمایش گذاشته و تیم بهتر زمین باشیم.

وی افزود: تیم جوانی در اختیار داریم که با صحبت کادر فنی در بین دو نیمه توانستیم قابلیت بازیکنان را نشان دهیم. ایم حوانان در بازی های تدارکاتی از جمله روسیه خود را به اثبات رسانده بودند.

صانعی تصریح کرد: تیم ملی بازی برتری مقابل اسپانیا ارائه کرد و می توانستیم پیروز بازی باشیم اما نتیجه مساوی نیز عادلانه بود.

وی در مورد بازیهای آینده تیم ملی گفت: دو مسیر صعود تیم ملی وجود دارد ک در صورت دوم شدن کار آسان تری پیش رو داریم. بازی دوشنبه مقابل مراکش اولین بازی گروه دوم است اما بازیهای سوم گروه به صورت همزمان انجام می شود. در هر صورت برای صعود به دور بعد فرقی نمی کند اول یا دوم شویم هدف ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر جام است.

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران افزود: اسپانیا به واسطه حضورش در 20 سال اخیر یکی از باتجربه ترین تیم های جام جهانی است و طبیعی است که بازی کردن با چنین تیمی برای بازیکنان جوان ما سخت است. اما ما در مسابقات مختلفی با اسپانیا بازی کرده بودیم و شناخت خوبی از این تیم داشتیم که همین امر سبب شد این بار هم نمایش خوبی برابر این تیم داشته باشیم.

علی صانعی در پایان خاطرنشان کرد: ما از سال گذشته جوانگرایی را در تیم ملی فوتسال ایران آغاز کرده ایم و از همان زمان هدفمان حضور موفق در جام جهانی بود. اینکه ما توانستیم بازی باخته 2 بر صفر را با تساوی عوض کنیم نشان می دهد که چقدر قدرت فوتسال ایران بیشتر شده است.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار