رئيس سازمان بازرسي كل كشور گفت: ‌‌‌تحقيق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهاي مختلف دولتي با جديت از سوي سازمان بازرسي كل كشور ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در سالن نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي مطبوعات و رسانه‌ها حجت الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي دقايقي پيش با حضور در غرفه باشگاه خبرنگاران به سوالات خبرنگار باشگاه خبرنگاران پاسخ داد.

وي در پاسخ به اين سوال كه سازمان بازرسي كل كشور براي مبارزه با فساد مالي و اقتصادي چه برنامه‌هايي دارد اظهار داشت: كار ما تحقيق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهاي دولتي است و به عنوان مثال چند روز پيش گزارشي از عملكرد سه قوه در مناطق زلزله زده دريافت كرديم كه  پيرامون آن نامه‌اي را در جهت تشكر از حجم فعاليت آنها در اين مناطق ارسال كرديم.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور ادامه داد: مردم مناطق زلزله زده نياز به كمك دارند كه اميدواريم كيفيت كمك به اين مناطق بهتر از اين دنبال شود .

حجت‌الاسلام والمسلمين پورمحمدي تصريح كرد: تحقيق و تفحص از سازمان‌ها و نهادهاي مختلف دولتي با جديت از سوي سازمان بازرسي كل كشور ادامه خواهد داشت.

وي در مورد عملكرد رسانه‌اي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به پتانسيل حضور نيروهاي جوان در باشگاه خبرنگاران، اين مجموعه خبري مي‌تواند حضور چشمگيري در عرصه اطلاع رساني داشته باشد.

رئيس سازمان بازرسي كل كشور خاطرنشان كرد: سايت‌هاي بسيار خوبي طي ماه‌هاي اخير از سوي مجموعه باشگاه خبرنگاران راه اندازي شده كه اين امر در روند فعاليت‌هاي اين مجموعه خبري تاثير بسياري خواهد داشت.

انتهاي پيام/پ3
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار