یک فعال آمریکایی بر تحریم گسترده علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

به گزارش سرويس بين‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه پرس تی وی ؛ گرتا برلین از اعضای جنبش آزادی غزه در پاریس گفت: اوضاع غزه بسیار بغرنج است. شرایط زندگی برای مردم غزه بدتر از گذشته است. کار به جایی رسیده است که گفته می شود تا سال دو هزار و شانزده، غزه دیگر قابل زندگی و سکونت نخواهد بود.

باید حمایتها از مردم غزه ادامه پیدا کند. باید فعالان بین المللی به اعمال فشارهای خود بر اسرائیل ادامه بدهند تا اسرائیل از محاصره غزه دست بکشد و مردم غزه آزاد شوند. تلاشهای مشابه که در زمان جنبشهای مدنی دهه هزار و نهصد وشصت در داخل آمریکا بود توانست با همین رویکرد نتیجه بخش باشد و اهداف معترضانی را محقق کند که خود من هم یکی از آنها بودم. اسرائیل است که این بلا را بر سر مردم فلسطین آورده است.

وی در ادامه افزود: مشخص نیست که نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا چه تاثیری بر مسئله فلسطین و آینده آن خواهد داشت. احتمالا میزان تعهد باراک اوباما در صورت پیروزی مجدد در انتخابات ریاست جمهوری به حکومت صهیونیستی به اندازه میت رامنی نامزد حزب جمهوری خواه نخواهد بود. اما به هرحال، بعید است که اوضاع مردم غزه به این زودی ها تغییر کند. باید به اقداماتی از قبیل تحریم کالاهای اسرایئلی روی آورد. این رویکرد می تواند در نهایت نتیجه بخش باشد.

این رویه زمان می برد تا به نتیجه برسد همانطور که درباره آفریقای جنوبی طول کشید تا موفق شود. در آمریکا نیز اینگونه تلاشهای مدنی طول کشید تا به نتیجه برسد. من خوشبین هستم و اینکه در آینده محاصره غزه از بین خواهد رفت و اسرائیل هزینه کارهایی را که انجام داده است پرداخت خواهد کرد.
برچسب ها: آمریکا ، تحریم ، صهیونیست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار