در سال 1981 پر خرج ترین ازدواح قرن در امارات متحده عربی برگزار شد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،  گرفتن عروسی ها گران قیمت یکی از ویژگی‌ها اعراب متمول حوزه خلیج فارس است. عروسی‌ها با بیشترین خرج و گران‌قیمت‌ترین هدایا از ویژگی این نوع عروسی است.(اینجا)

خبرگزاری فرانسه در سال 1981 در گزارشی به پرخرج‌ترین ازدواج قرن پرداخت. این ازدواج پرهزینه بین پسر رئیس امارات عربی متحده و دختر معاون این کشور بود. این ازدواج که حدود سی سال پیش برگزار شد، 35 میلیون دلار هزینه دربرداشته است.

به‌گزارش این خبرگزاری، حاکم امارات عربی متحده بر طبق«رسوم قدیمی» به مناسبت ازدواج پسر بزرگش هفت شب و هفت روز در ابوظبی جشن گرفتند.

پیشاپیش کاروانی مرکب از بیست شتر که بار آنان جواهراتی از قبیل شمش طلا، الماس و زمرد به ارزش 4 میلیون دلار بود، عازم قصر عروسی که شاهزاده سلامه نامدار شد!

500 خواننده و رقاص و 50 گروه آوازهای محلی در مقابل جمعیت 20000 نفری در یک تئاتر مخصوص که در میدان عمومی ابوظبی ساخته شده برنامه اجرا کردند. یک اتومبیل مرسدس به‌عنوان هدیه از سوی یک شیخ به یک زن خواننده که ترانه مخصوص محمد و سلامه را خوانده بود داده شد. از سوی شیخ حمدان پدر عروس، یک مرکز خرید شامل سه آسمان‌خراش، یک هتل، یک سینما و 55 بوتیک به دخترش هدیه عروسی داده شد.

 

برچسب ها: ازدواج ، وبگردی ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.