ناظر عالی سامانه 137 شهرداری منطقه 16 از حدود 3807 تماس شهروندان با این مرکز در مهرماه سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 16 گودرزی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت و پیگیری مستمر نحوه چگونگی انجام پیامهای شهروندان در سامانه 137 بطور ماهانه ،عملکرد نواحی ششگانه منطقه تهیه و جهت تقویت نقاط ضعف و ارتقاء وضعیت رسیدگی به پیامها برای مدیران مربوطه ارسال می شود. 
ناظر عالی سامانه 137 سه اصل سرعت ،دقت و صحت در پیگیری پیامها به منظور افزایش رضایت شهروندان را مورد تاکید شهردار منطقه دانست .
وی درصد رضایت شهروندان در مهرماه را بیش از 98 درصد عنوان کرد و گفت: ناحیه 3 با 856 پیام بیشترین و ناحیه 6 را با 385 پیام کمترین ناحیه از نظر دریافت پیام بوده اند. 
گودرزی بیشترین موضوع پیام های شهروندان را به ترتیب در زمینه آسفالت با 594 ، جمع آوری ونصب با 544،سد معبربا 333و  نظافت با 304 پیام دانست./ف
برچسب ها: شهروند ، شهرداری ، تماس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار