به گزارش
گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از شهرداری منطقه 16 گودرزی با اعلام این خبر گفت: در راستای نظارت و پیگیری مستمر نحوه چگونگی انجام پیامهای شهروندان در سامانه 137 بطور ماهانه ،عملکرد نواحی ششگانه منطقه تهیه و جهت تقویت نقاط ضعف و ارتقاء وضعیت رسیدگی به پیامها برای مدیران مربوطه ارسال می شود.
ناظر عالی سامانه 137 سه اصل سرعت ،دقت و صحت در پیگیری پیامها به منظور افزایش رضایت شهروندان را مورد تاکید شهردار منطقه دانست .
وی درصد رضایت شهروندان در مهرماه را بیش از 98 درصد عنوان کرد و گفت: ناحیه 3 با 856 پیام بیشترین و ناحیه 6 را با 385 پیام کمترین ناحیه از نظر دریافت پیام بوده اند.
گودرزی بیشترین موضوع پیام های شهروندان را به ترتیب در زمینه آسفالت با 594 ، جمع آوری ونصب با 544،سد معبربا 333و نظافت با 304 پیام دانست./ف